صداقت

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان ارتش جمهوری اسلامی که صبح امروز در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه برگزار شد، ضمن تبریک پایان دوره رزم مقدماتی به درجه داران جوان آجا، اظهار داشت شما عزیزان امروز رسما به صف مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی پیوستید که جای افتخار دارد.

وی افزود: امروز شما جوانان جا پای مردان بزرگ و با اراده ای گذاشته اید که هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های نظامی ارتش با حضورمعاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش  برگزار  شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. در مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های نظامی ارتش با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) برگزار شد.

 تیم والیبال قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح مقام اول را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از نیروهای مسلح کشور به میزبانی نیروی هوایی در ورزشگاه عقاب نیروی هوایی برگزار شد و تیم های قرارگاه پدافند هوایی، نیروی انتظامی و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

امیر دریادار دوم احمدرضا شهیدی در مراسم جشنواره  جوان سرباز به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش در رشت  بیان داشت: اساسی‌ترین ویژگی جوانان، شور و نشاط و پایبندی به نظام و اسلام و عزم شما برای دفاع از میهن اسلامی است.

وی تصریح کرد: جشنواره جوان سرباز که بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله برگزار می‌شود، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه شما جوانان ایران اسلامی که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنید تقدیر شود.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: با تحلیل و بررسی های دقیق به عمل آمده، قدرت آمریکا رو به کاهش است و شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق هستیم.  
به گزارش روابط عمومی نهاجا، سردار سرلشکر دکتر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت:  هدف نهایی از جنگ ها تحمیل اراده سیاسی یک کشور بر دولت و ملت دیگر کشورهاست و اینگونه تحمیل ها یا با تصرف بخشی از خاک کشور و یا حاکم کردن نوع خاصی از حکومت میسر خواهد شد.

 

ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش(بندرعباس) پهلو می گیرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه کشور چین متشکل از دو فروند ناو رزمی و یک فروند ناو پشتیبانی به همراه یک بالگرد فردا پنج شنبه 25 خرداد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو می گیرد.
این ناوگروه جهت انجام فعالیت های آموزشی، در چند روز گذشته در بندر کراچی پاکستان نیز پهلو گرفته بود.
پیش از این برای نخستین بار در روابط نیروهای دریایی دو کشور، در اسفند 1391 نیز ناوگروه 24 نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران به بندر ژانگ ژیانگ چین اعزام و با استقبال مقامات نیروی دریایی کشور چین روبرو شده بود.
همچنین در تاریخ 29 شهریور 93 ناوگروه هفدهم نیروی دریایی ارتش چین در منطقه یکم امامت نداجا پهلوگرفته بود.

 

  •                            

 

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نداجا کوچکترین هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.
امیر دریادار دوم ابراهیم اشکان در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و ششم و بدرقه ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش به آب های دور افزود: نیروی دریایی مقابل هرکس و هر دشمن متخاصمی در هرجایی که منافع و منابع ایران اسلامی و مرزهای کشور را تهدید کند، مقتدرانه می ایستد.
وی بیان داشت: درحال حاضر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و افتخار در هرگوشه از آب های بین المللی و آزاد که اراده کند، حضور می یابد و از منافع کشور دفاع می کند

  • 9

اعمال شب بیست و یک ماه رمضان,اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان

اعمال شب‌های قدر

  شب نوزدهم ماه رمضان، اوّل شب‌های قدر است، شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه.

در آن شب تقدیر امور سال می‌شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان(ع) مشرف می‌شوند و آن‌چه برای هرکس مقدّر شده است بر امام زمان(ع) عرضه می‌کنند.
اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن‌که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن‌که مخصوص است به هر شبی.

فرمانده ناو گروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش از رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحدهای نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن خبر داد.

ناخدا حسین حسنی در مراسم استقبال از ناوگروه چهل ششم توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: ناوگروه چهل و ششم متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی جمهوری اسلامی لاوان، به همراه ۲۵۹ نفر پرسنل نظامی ۳۱ فروردین ۹۶ جهت انجام ماموریت به سمت آب های آزاد و خلیج عدن عزیمت کرد و پس از ۵۶ روز دریانوردی به میهن بازگشت.

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اعزام 52 ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خلیج عدن، گفت: تاکنون امنیت چهار هزار فروند کشتی تجاری و نفتکش در آب های آزاد توسط این ناو گروه ها تأمین شده است.
امیر دریادار حبیب الله سیاری سه شنبه شب در آئین محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر افزود: ناوگروه های نیروی دریایی ایران در چهارچوب قوانین بین المللی و در جهت تامین امنیت ناوگان تجاری و نفتکش های عبوری در خلیج عدن که با حضور دزدان دریایی ناامن شده بود به این منطقه اعزام شدند

تعداد صفحات : 48