زیباترین رهبر دنیا.....

افسران - زیباترین رهبر دنیا.....

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش گفت: اولین و مهم ترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهره مندی از فرهنگ قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محمدی در این مراسم که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار شد؛ از تلاش های گسترده و اثرگذار قرآنی در سطح ارتش که به همت سازمان عقیدتی سیاسی آجا و با همراهی و پشتیبانی فرماندهان محترم انجام شده است تقدیر کرد و افزود: در پایشی که شورای توسعه فرهنگ قرآنی در بین سازمان ها و نهادهای کشور در خصوص امور قرآنی انجام داده است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از دستگاه های مطرح و پیشگام در امر توسعه فعالیت های قرآنی شناخته شده که این جایگاه موجب افتخار و سربلندی ارتش و نیروهای مسلح کشورمان می باشد. وی در ادامه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سابقه سی و پنج ساله در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم؛ قدیمی ترین و با سابقه ترین سازمان کشور در ارتباط با فعالیت های قرآنی بوده و ما امروز بسیار خوشحال و مفتخریم که ارتش ما یک ارتش ولایتمدار و قرآنی است.

افسران - بدون شرح

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=5b0fa86b-72bc-4ea0-85b3-78c0775ce629

ارتش با صدور بیانیه ای جنایت آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر را محکوم کرد

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن ومظلوم، شیخ نمر باقرالنمر را محکوم کرد.

در این بیانیه جنایت آل سعود در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مجاهد، شیخ نمر باقرالنمر به شدت محکوم و تصریح شده است: اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات این رژیم منحوس احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد.

در بخش دیگری از این بیانیه تأکید شده است: یقیناً، تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود باتبریک وتسلیت شهادت آیت الله نمر باقرالنمر به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و امت اسلامی آورده است: بدون تردید شهادت شیخ نمر وریختن خون به ناحق این روحانی جلیل القدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

افسران - تجمع...

مشاورعالی فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام توان و تجهیزات پیشرفته خود به دنبال آلوده کردن فضای معنوی جامعه و جوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خرم طوسی این مطلب را در گردهمایی مسئولین و مربیان آموزش قرآن کریم آجا که صبح امروز در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، عنوان کرد.

مشاور  عالی فرمانده کل ارتش در این گردهمایی با اشاره به هجمه گسترده فرهنگی دشمنان برای آلوده کردن فضای معنوی جامعه گفت: دشمن در این نبرد با تمام توان و بالاترین سطح از فناوری خود وارد عرصه شده است و ما برای مقابله با آن باید ابتدا این خطر را احساس کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان هدف اصلی دشمنان در این جنگ هستند، تصریح کرد: باید در این نبرد مخاطبین را نسبت به اهداف دشمن حساس کرد.

او در پایان تأکید کرد: با اقدامات مناسبی که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حوزه های مختلف آموزشی فرهنگی برای کارکنان، همسران و فرزندان آنان انجام داده است، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم ترین نهاد هاست.

افسران - شهادت نابهنگام آیت الله نمر را به همه شیعیان تسلیت می گویم.

افسران - کاخ نشینان ....

افسران - تنها ترین سردار...

افسران - فتنه‌گران به رهبری برای دست‌بوسی پیام داده "بودند/عده‌ای " آخر عمری اصرار برای ضربه‌زدن به نظام دارند!