رئیس‌جمهور/: نگاهمان به آسمان است که خدا روزی برساند!

افسران - رئیس‌جمهور/: نگاهمان به آسمان است که خدا روزی برساند!

افسران - چرا رهبری جلوی فلان اتفاق خسارت بار را نمیگیرند ولی ......؟!
برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

  • 1
افسران - بابا پر...
nargess99وقتی به جای کلاغ
در آن بازی کودکانه 
گفتم :
بابا پر...
خندیدی و گفتی :
من که پر ندارم!...

بزرگ تر که شدم
خوب فهمیدم...
تو 
هم بال داشتی...
و هم
پرواز را
خوب بلد بودی...

افسران - امام خامنه ای

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حفظ امنیت خطوط تجاری از اهداف اعزام ناوگروه ها ارتش به آب های آزاد و بین المللی است، گفت: هر جا که لازم باشد نیروی دریایی ارتش برای تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی دریایی، امیردریادار حبیب الله سیاری صبح امروز دوشنبه در مراسم استقبال ورود ناوگروه چهل و یکم این نیرو در منطقه یکم ولایت در بندرعباس، با اشاره به اهداف ناوگروه های اعزامی نیروی دریایی ارتش به آب های آزاد و بین المللی عنوان کرد: هدف از اعزام به دریاهای آزاد نشان دادن توانمندی نیروی راهبردی دریایی است چراکه لازمه یک نیروی راهبردی حضور در آبهای آزاد است.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش، حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش در آبهای آزاد، نشان دادن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در دریانوردی است.

امیرداریادار سیاری، مبارزه با پروژه ایران هراسی، اشرافیت اطلاعاتی در منطقه تا مدار ۱۰ درجه، حضور در کنار سایر نیروهای دریایی کشورهای مختلف از اهداف اعزام ناوگروه ها است.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت خطوط تجاری از دیگر اهداف اعزام ناوگروه ها است، اظهارداشت: هر جا که لازم باشد نیروی دریایی ارتش برای تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران حضور خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان از دانشجویان حاضر در ناوگروه 42 که صبح امروز عازم مأموریت در آبهای دور بودند، نیز خواست تا با دقت به آموزش‌ها توجه کرده و مربیان نیز آموزش‌های کاملی را به دانشجویان منتقل کنند.

گفتنی است صبح امروز دوشنبه همزمان با مراسم استقبال از ورود ناوگروه چهل و یکم نداجا، ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن الوند و ناو لجستیکی تنب عازم مأموریت خود در مدار 10 درجه در اقیانوس هند و خلیج عدن و تنگه باب‌المندب شدند.

افسران - حکایت خیلی ها

 

همزمان با پهلوگیری ناوگروه چهل و یکم،ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی به آب های آزاد و بین المللی اعزام خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی دریایی آجا، ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران البرز و ناو پشتیبانی رزمی لاوان پس از 48 روز دریانوردی صبح روز دوشنبه در اسکله منطقه یکم امامت این نیرو پهلو می گیرد.

بر اساس این گزارش،این ناوگروه در طول مدت حضور در آب های آزاد و بین المللی توانسته است بیش از 5130 مایل دریایی دریانوردی کرده و 46 فروند شناور های تجاری و نفتکش کشورمان را تا رسیدن به مسیر امن اسکورت کند.

گفتنی است همزمان با پهلوگیری ناوگروه چهل و یکم،ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش به منظور تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی به آب های آزاد و بین المللی اعزام خواهد شد.

افسران - شهید خرازی

افسران - اشرافیگری!

افسران - رئیس دولت راستگویان: با کسی عقد اخوت نبسته ام .........  پس چرا با برادرتان حسین فریدون برخورد نمیکنید

افسران - آیت الله موحدی کرمانی:  بودجه هست ولی دزد هم فراوان هست آیا مسئولان خواب بودند این همه دزدی شد؟

افسران - رهبر ناب ، رهرو ناب میخواهد

افسران - کنترل...

افسران - کمتر از 25 سال دیگر ...

  • 1

 

امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نحوه ارائه آموزش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید که همزمان با انجام آموزش تمرینات روی نقشه (آبخاکی) صورت گرفت، امیر سرلشکر صالحی از کلاس های دانشجویان دوره های 26 و 10 حرفه ای بازدید نمود.

در این دوره که با حضور تعدادی از دانشجویان کشورهای دوست و همسایه در حال برگزاری است، کاربرد نقش تاکتیکی سلاح های جدید که از اهداف آموزش می باشد در تمرینات روی نقشه انجام و مورد بازدید فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

 فرمانده کل ارتش در این بازدید ضمن اظهار رضایت از روند بهینه آموزش های انجام شده بر پیش بینی و انجام کلیه امورات و طرح ریزی ها بر مبنای دستورات دین مبین اسلام تاکید کرد .

در پایان این بازدید، امیر سرلشکر صالحی نماز را به همراه دانشجویان دافوس آجا اقامه نمود.