موسسه آمریکایی گیت استون:تا خامنه ای زنده است امیدی به عقب نشینی ایران نداریم.

افسران - موسسه آمریکایی گیت استون:تا خامنه ای زنده است امیدی به عقب نشینی ایران نداریم.

 

بشود گوش گرگهای خبیث
مملک مال بچه های علیست
خط پایان عمر اسراییل
بسته بر پلکهای سیدعلیست 
.
سلامتی آقامون صلوات...

  • 2

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برشمردن تأثیر عوامل معنوی در جنگ 33 روزه حزب الله با رژیم صهیونیستی، تآکید کرد: آمیخته شدن توان رزمی نیروهای مسلح ما با معنویت باعث خواهد شد تا قدرت و توان رزمی و دفاعی نیروهای مسلح ما شکست ناپذیر شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تقدیر از معلمان نمونه عقیدتی سیاسی و فعالان برتر عرصه نمازآموزی فرد به فرد آجا که صبح امروز در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور سرتیپ موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش، سرتیپ برخور، جانشین نیروی هوایی و سرتیپ فهیمده، معاون اجرایی نیروی زمین ارتش برگزار شد، گفت.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

افسران - ولادت امام حسین امام سجاد و حضرت عباس (علیهم السلام) . . . | پوستر

سردار سرتیپ حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دفاعی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، سردار دهقان در این بازدید اظهار داشت: امروز این توفیق را داشتیم که با حضور در قرارگاه پدافند هوایی، از مجموعه سامانه ‌ها، رادارها و سامانه ‌های مختلفی که در مجموعه پدافند هوایی کشور مورد نیاز است، بازدید تا با قابلیت‌هایی که وجود دارد، نیازهایی مورد نیاز را تکمیل کنیم.

وی افزود: آنچه که امروز ما داریم کفایت نیازهای ما را می‌کند. در بحث راداری در زمینه کشف، تعقیب و راداری آنچه که نیاز داریم را در داخل تولید می‌کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین گفت: باید در حوزه پدافند هوایی گام‌های بلندی برداریم و در این خصوص هماهنگی و همکاری خوبی با قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) داریم.

شایان ذکر است سردار دهقان به همراه امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و جمعی از مسئولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای دفاهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) بازدید کردند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: 

همت گماشتن به احیای حقیقت، همتی جانانه می طلبد که بی شک در امام حسین(ع) به عنوان الگوی جاودانه پاسداری از ارزشها و نیز در پاسداران انقلاب اسلامی نمود یافته است. پاسدارانی که در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته اند و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی؛ فداکاری و دفاع از اسلام را به فرهنگ عزتمداری و افتخار تبدیل کرده اند تا همیشه تاریخ، نامشان جاودانه و موجب احترام انسان های حق طلب باشد .

 

افسران - بیانات در دیدار کارگران

kiasarآمریکا اخلال و خدعه می‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بدبینیم!/ روی کاغذ می‌نویسند بانک‌ها با ایران معامله کنند اما در عمل جوری «ایران‌هراسی» می‌کنند تا با ایران معامله نشود/ مسئول آمریکایی می‌گوید شاکله‌ی تحریم حفظ شده تا سرمایه‌گذار خارجی بترسد و نیاید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: راه پرافتخار شهدای نیروی دریایی ارتش به وسیله دلاور مردان و نیروهای مومن نداجا ادامه دارد.

همزمان با کنگره 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش با فرماندهان و کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) دیدار کرد.

امیر دریادار سیاری ضمن گرامیداشت شهدای ناوشکن سهند، سبلان و جوشن و حماسه آفرینی‌های دریادلان در 29 فروردین سال 1367 که در رویایی مستقیم با استکبار جهانی شجاعانه جنگیده و به شهادت رسیدند، گفت: راه پرافتخار شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوسیله دلاور مردان و نیروهای غیور نداجا در حال ادامه است.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزشی باقرالعلوم (ع) یکی از مهم‌ترین مراکز آموزش نیروی دریایی ارتش است، افزود: بیش از 70 درصد از کارکنان نیروی دریایی از طریق این مرکز آموزش دیده‌اند به طوری که در سال گذشته افراد تحت آموزش زیادی از این مرکز در یگان‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش مشغول به خدمت شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حاصل زحمات کارکنان نیروی دریایی با تلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در یگان‌های عملیاتی نداجا پدیدار می‌شود، گفت: کارکنان نداجا امروز دلیرانه مشغول انجام وظیفه در آب‌های آزاد هستند که همه اینها نشان دهنده توان بالای مراکز آموزشی بویژه فرماندهی و عقیدتی سیاسی این مرکز در زمینه تربیت و پرورش آنان است.

دریادار سیاری در پایان سخنان خود ایمان به خدا، شجاعت و تخصص علمی را سه شاخصه مهم کارکنان نیروی دریایی ارتش دانست.

در پایان این مراسم از 60 نفر از کارکنان نمونه این مرکز تقدیر به عمل آمد.

 

امیر سرتیپ موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در یادواره چهار هزار شهید ارتش در گیلان گفت: شهدای انقلاب و دفاع مقدس از جنس شهدای کربلا هستند.

 امیر سرتیپ سید عبدالکریم موسوی صبح امروز در مراسم یادواره چهار هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان پس از درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و سلام به مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای( مد ظله العالی) و با گرامیداشت نام و یاد والای شهدا، اظهار کرد: به هشت هزار شهید گیلان به ویژه چهار هزار شهید ارتش در این استان درود می‌فرستم.

وی با سلام به امیر شهدای گیلان شهید سید موسی نامجوی وزیر دفاع و فرمانده دانشگاه امام علی (ع)، افزود: خدا را شاکرم که توفیق داد در مراسم یادواره شهدای گیلان که در زمین‌های تفتیده جنوب و مناطق غرب کشور خون پاک خود را فدا کردند، شرکت کنم.

 

افسران - فیلم / انیمیشن زیبای پاسخ ایران بِ حمله احتمالی عربستان سوریه

مشاهده فیلم در لینک زیر
atraknews.com/new.as

افسران - سیدعلیحسینی خامنه ای