با فرهنگ باشیم

افسران - با فرهنگ باشیم

افسران - با فرهنگ باشیم

افسران - رحلـت حضرت ام المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها تسلیت . . .

افسران - یاخیرحبیب  و محبوب

افسران - اقتصاد-اصل جامعه

افسران - من خیلی دوست دارم هر روز یک صفحه قرآن بخوانم و معنی و تفسیر مختصرش را نیز. اما تاکنون و در این ماهِ قرآن، دریغ از یک آیه. دعا کنید با قرآن انس پیدا کنم. من به قرآن نیاز دارم.

افسران - در اسلام عقل مقدس ترین چیزهاست.

افسران - کودکان یمنی پول توجیبی خود را به سازمان ملل دادند!
hwcs313شماری از کودکان یمنی در اعتراض به اقدام سازمان ملل در خارج کردن نام ائتلاف عربستان از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان در "جنگ‌ها و درگیری‌ها" به این سازمان مبالغی برای متوقف کردن حملات ائتلاف به یمن کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری رسمی یمن، کودکان یمنی در مقابل دفتر سازمان ملل در صنعا تجمع کرده و موضع این سازمان درقبال نسل کشی روزانه کودکان یمنی توسط ائتلاف تحت رهبری سعودی را محکوم کردند.
در جریان این تجمع اعتراض آمیز، هر یک از کودکان یمنی پول توجیبی خود را برای متوقف کردن کشتار کودکان در کشورشان به سازمان ملل دادند.
* کشتار 60درصد کودکان یمنی از سوی ائتلاف سعودی
سازمان ملل متحد نام ائتلاف عربستان را چندی پیش در فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان در "جنگ ها و درگیری ها" قرار داد و اعلام کرد که 60 درصد کودکان یمنی در حملات این ائتلاف کشته شده‌اند، اما مدت کوتاهی پس از آن عربستان به سازمان ملل فشار آورد که اگر نام این ائتلاف را از فهرست خارج نکند، کمک های مالی به سازمان ملل را متوقف خواهد کرد و همین فشارها باعث شد تا دبیرکل سازمان ملل نام ائتلاف سعودی را از فهرست خارج و سپس در کنفرانس مطبوعاتی به این فشارها اذعان کند.
کودکان یمنی در تجمع خود با عنوان "کودکان یمنی به سازمان ملل کمک مالی می‌کنند"، خواهان آزادی عمل سازمان ملل و جلوگیری از اقدامات لابی سعودی‌ها شدند و با حمل پلاکارد، تجاوزگری به یمن و کودکان این کشور را محکوم کردند.
* سازمان ملل در لیست سیاه افکار عمومی
آنها از جامعه بین المللی و ملت‌های آزاده جهان خواستند سازمان ملل را در فهرست ننگین خود به خاطر مشارکتش در قتل کودکان یمن قرار دهند.
این کودکان تاکید کردند که ملت یمن تن به محاصره آمریکا و عربستان نخواهد داد.

افسران - ترور خاموش توسط اسرائیل!

افسران - یک فرق اساسی وجود دارد بین انتقاد کردن و نق زدن.

فرض کنید فیلمی هست که ظاهر و قالب و پز انتقاد دارد - چون انتقاد چیز خوبی است دیگر - اما در واقع انتقاد نیست؛ نق زدن است. یک فرق اساسی وجود دارد بین انتقاد کردن و نق زدن. انتقاد کردن این است که شما یک نقطه‌ی منفی را پیدا کنید، با تکیه‌ی بر نقطه‌ی مثبتی که در این اثر نمایشی شما، در این داستان شما وجود دارد، آن نقطه‌ی منفی را نشان بدهید و مغلوب کنید. جانمایه‌ی یک اثر نمایشی طبعاً داستان است، قصه است، سرگذشت است. شما در این سرگذشت، یک قهرمان دارید، یک هدف دارید. این قهرمان دنبال 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

افسران - بدون شرح

افسران - مانند آقا منتظر باشیم

500x618_1465

افسران - ◄ نکات کلیدی از جزء دوم قرآن کریم

افسران -  لاحَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلا بِالله اَلعَلِیِّ العَظیمِ

افسران - میان حق و باطل...

آغاز مرحله سوم رزمایش بیت‌المقدس 28 با تک هوایی نیروهای مهاجم

، دومین روز از رزمایش بیت‌المقدس 28 با حضور و استقرار یگان‌های پیاده، مکانیزه، زرهی، توپخانه، نیروهای واکنش سریع، نیروهای ویژه تیپ 65، و هوانیروز در منطقه نصرآباد اصفهان آغاز شد.

در این رزمایش یگان‌های زرهی و مکانیزه با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز و توپخانه نیروی زمینی ارتش در منطقه عملیاتی وارد عمل می‌شوند.

همچنین در ادامه، بعد از اجرای عملیات هلی‌برن توسط یگان‌های نیروهای مهاجم، یگان‌های زرهی، مکانیزه و پیاده نیروی زمینی ارتش عملیات ضد هلی‌برن را به‌منظور پاکسازی منطقه آغاز می‌کنند.

ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش ویژه بزرگداشت تکاوران دریایی مدافع خرمشهر، صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این همایش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان عالی رتبه ارتش و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزارشد؛ از 150تعداد نفر از تکاوران و تفنگداران مدافع خرمشهر و تعدادی از خانواده های معظم شهدای مدافع این شهر که نقش بی بدیل و محوری در 34 روز مقاومت خرمشهر داشتند، تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، در این مراسم باشکوه که از ساعت 9 صبح امروز و با قرائت آیاتی چند از کلام الله الهی و اجرای سرود جمهوری اسلامی توسط یکان رزم نواز نیروی دریایی ارتش آغاز شد؛ فرماندهان و شخصیت هایی از جمله حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، سردار سرتیپ کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ آراسته، رئیس هیأت معارف جنگ، امیر سرتیپ برخور، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ حیدری، رئیس کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و جمع دیگری از فرماندهان و مسئولان ارتش و سایر نیروهای مسلح حضور یافتند.

خرمشهرها در پیش است؛ در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر استهمزمان با سوم خرداد سالروز عملیات افتخارآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز(دوشنبه) مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام‌حسین(ع) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم در سخنان مهمی به تبیین منطق قرآنی و اسلامی «جهاد کبیر» به معنای «ایستادگی و تبعیت نکردن از جبهه استکبار» و ابعاد و الزامات آن در نظام جمهوری اسلامی پرداختند و با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های گسترده جبهه استکبار برای نفوذ و تغییر هویت نظام اسلامی، گفتند: مهمترین وظیفه‌ کنونی مراکز دانشگاهی و حوزوی، عناصر و جوانان مؤمن و انقلابی و همچنین سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «اقدام سنجیده و هوشمندانه برای تببین و روشنگریِ ژرفا و عمق شعارهای انقلاب» و «پرهیز از اقدامات سطحی»، «کادرسازی برای آینده»، و «تدوین علمی تجربه‌های متراکم و شگفت‌انگیز انقلاب در طول 38 سال گذشته» است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، تجلیل از مردانگی است، افزود: هدف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری این چنین همایش هایی تجلیل از شهدای دفاع مقدس و پیشکسوتان آن دوران ارزشمند به عنوان الگوی نسل جوان و ترغیب آنان و امیدوار نمودن جوانان به آینده ای روشن است.

 

افسران - خرمشهر...

آیین بدرقه و تشیع پیکر همسر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که صبح امروز در ستاد نیروی هوایی ارتش و با حضور فرماندهان ارشد و کارکنان این نیرو برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیر حضور داشتند.

در این مراسم پیکر بانوی فداکار و مومنه حاجیه خانم صدیقه حکمت، همسر شهید سرافراز ارتش اسلام، سرلشکر خلبان عباس بابایی پس از اقامه نماز توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت خاکسپاری به استان قزوین منتقل شد.

گفتنی است صدیقه (ملیحه) حکمت پس از تحمل درد ناشی از عارضه کبد در سن 57 سالگی در بیمارستان نمازی شیراز دعوت حق را لبیک گفت.

افسران - دنیا با حضور تو دنیای دیگریست ,  روز طلوع سبز تو فردای دیگریست

افسران - آیا امام زمان(عج)، همهٔ مسائل را، با شمشیر حل می‌کند!

بعضی‌ها تصور عامیانه‌ای دارند که وقتی امام زمان(عج) بیاید، با شمشیر همهٔ مسائل را حل می‌کند! البته در جریان قیام حضرت، قطعاً شمشیر (سلاح) به کار گرفته خواهد شد، اما هم مقدمات بسیاری می‌خواهد و هم با لوازم بسیاری همراه خواهد بود. آن روز هم که دست‌های علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) را بسته بودند، شمشیر بود ولی به دلیل نبودن آن مقدمات و لوازم، به کار گرفته نشد. این شمشیر همان شمشیر است که تنها موقعیت بیرون آمدن از نیام را خواهد داشت.

اگر بهره‌گیری از شمشیر بدون توجه به قواعدش بیان شود، آن وقت تصویری که دشمنان امام زمان(عج) از ایشان به جهان ارائه می‌دهند و مردم را از ایشان می‌ترسانند، تأیید می‌شود؛ تصویر یک سلطان ستمگر و بی‌تدبیر که وقتی بیاید، می‌خواهد همهٔ مسائل را صرفاً با تکیه به شمشیر حل کند.

کتاب انتظار عامیانه عالمانه عارفانه، اثر علیرضا پناهیان


توضیحات در مورد کتاب و خرید آن 
bayanmanavi.ir/post/

فرمانده نیروی زمینی ارتش، آمادگی رزمی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دفاع از مرزهای کشور بسیار خوب توصیف کرد و افزود: ارتش هرگز دربرابر تهدیدات غافلگیر نمی‌شود.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان درجمع کارکنان سربازخانه سرلشکر شهید هوشنگ اسدالله پور شهرستان گنبدکاووس، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در راستای ماموریت های محوله، سه مولفه و راهبرد برای حفظ و ارتقای آمادگی رزمی نیروهای خویش در دستور کار دارد.

وی، آموزش تئوری و عملی نیروهای نظامی، به روز رسانی تسلیحات، تجهیزات و تاکتیک های نظامی و تقویت بنیه های اعتقادی کارکنان پایور و وظیفه را سه راهبرد ارتش جمهوری اسلامی در ارتقای آمادگی رزمی نیروهای این یگان برشمرد.

امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: علاوه بر این سه راهبرد، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی تهدیدات در خارج از مرزها که به نیابت از کشورهای استکباری درمنطقه انجام می شود را، شبانه روزی رصد می کند.

وی خطاب به ملت ایران اسلامی تصریح کرد: ملت هوشیار و آگاه ایران بداند که فرزندان آنان در ارتش جمهوری اسلامی هرگز در برابر تهدیدات دشمنان غافلگیر نمی شود و تهدید کننده را از کرده خویش پشیمان خواهند کرد.

امیر سرتیپ پوردستان همچنین باتاکید مجدد بر ضرورت حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات، گفت: حفظ آمادگی رزمی و درکنار آن تقویت بنیه اعتقادی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس برکات زیادی برای کشور دارد.

وی، افزایش اعتماد به نفس در میدان نبرد، تامین امنیت روانی برای مردم و بازدارندگی را سه برکت حفظ آمادگی رزمی نیروهای ارتش برشمرد و افزود: اگر تا کنون نتوانسته اند تهدید های خود را علیه ایران اسلامی عملی نمایند، بواسطه توان رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.