بیانات حضرت آقا(حفظه الله) در مورد ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • 3

افسران - بیانات حضرت آقا(حفظه الله) در مورد ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم جمیعا

ارتش و سپاه، دو برادر تنی هستند که هر دو فرزندان انقلاب و این آب و خاک و کشور و ملت می‌باشند.
۱۳۶۸/۰۷/۱۳
ارتش، امروز بحمداللَّه یک ارتش پر افتخار است.
۱۳۷۲/۰۷/۲۸
«روز ارتش» از یادگارهای بسیار با ارزش امام بزرگوارمان است.
۱۳۷۳/۰۱/۲۴
ارتش جمهوری اسلامی، کلمه‌ی طیّبه است.
۱۳۷۴/۰۷/۰۵
ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش مردمی و خدایی است.
۱۳۷۵/۰۳/۰۳
جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم؛ 
ارتش حزب‌الله. «الا ان حزب‌الله هم المفلحون»
۱۳۷۶/۰۷/۰۵
خصوصیت ارتش این است که مراقب دشمن است.
۱۳۷۸/۰۱/۲۵
یک ارتش، بزرگترین افتخارش این است که مدافع ملت و کشور باشد و در میدان خطر 
از خود کارایی نشان دهد. ارتش جمهوری اسلامی این دو خصوصیت را از خود نشان داد.
۱۳۸۰/۰۱/۲۸
ارتش باید مورد اعتماد مردمش باشد.
۱۳۸۵/۰۷/۲۱
یکی از خصوصیّات ارتش جمهوری اسلامی ایران، بصیرت انقلابی و دینی است. 
پایبندی دینی است، تعهّد دینی است. این خیلی حرف بزرگی است.
۱۳۹۴/۰۱/۳۰
بدون شک یکی از برجسته‌ترین و مفیدترین اقدامات و ابتکارات امام بزرگوار، 
اعلام «روز ارتش» بود.
۱۳۹۴/۰۱/۳۰

افسران - رونمایی بخشی از سامانه موشکی اس ۳۰۰/فیلم

تعدادی از یکان های پروازی نیروی هوایی ارتش شامل اسکادران هایی از جنگنده های شکاری- بمب افکن این نیرو، صبح یکشنبه از پایگاه شهید لشکری برای اجرای رژه روز ارتش به پرواز درآمدند.

این جنگنده ها از انواع اف 7، اف 14، اف 5، اف 4، میگ 29، صاعقه و هواپیمای سوخت رسان 707 بودند که در دسته های سه فروندی برای شرکت در رژه این روز بر فراز حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به پرواز درآمدند.

همچنین یک فروند سوخت رسان بوئینگ 747 نیز از دقایق ابتدایی صبح یکشنبه برای پشتیبانی و سوخت رسانی به جنگنده ها از پایگاه شهید لشکری در آسمان منطقه رژه هوایی حضور یافت.

رژه مشترک یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

رئیس جمهور در مراسم رژه روز ارتش گفت: ملت ما امروز افتخار می کند که ارتشی توانمند، مقتدر و با انگیزه های دینی و اسلامی دارد، ارتشی است که به فکر منافع ملی کشور است و از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی کشور و از ایمان و آیین مردم به خوبی حفاظت و حراست می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان روز یکشنبه در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان با تبریک و تهنیت این روز به ملت بزرگ ایران بویژه فرماندهی معظم کل قوا افزود: قبل از آنکه وارد سخن شوم لازم می دانم همه ما به روح بلند امام بزرگوارمان رضوان الله تعالی علیه و همه شهیدانمان، شهیدان نیروهای مسلح و بویژه شهیدان ارتش جمهوری اسلامی ایران و بویژه در دوران دفاع مقدس به روح بلند همه آنها درود بفرستیم.

افسران - پدر است دیگر.....

امام هشدارد داد: اگر دیر بجنبیم.... / این امام هم هشدار داد: حوزه های علمیه(باید)...

افسران - امام هشدارد داد: اگر دیر بجنبیم.... / این امام هم هشدار داد: حوزه های علمیه(باید)...

افسران - اینجاست که امام خامنه ای میفرماید آمریکا قابل اطمینان نیست و من به مذاکرات خوش بین نیستم/ اوباما درنامه خود گفته بود مابه دنبال تغییر نیستیم

رهبر  انقلاب؛ دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند؛ در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟!  ۹۵/۱/۱۱

#رژیم_صهیونیستی :
هزینه نظامی رژیم صهیونیستی که در سال 2001 معادل 2.11 میلیارد دلار بود در سال 2015 به 15.6 میلیارد دلار ارتقا یافت.
این میزان اعتبار به نسبت جمعیت،جغرافیا و درآمد این رژیم، حداقل شش برابر هزینه نظامی کشورهای اروپایی عضو ناتو است.
(اعضای اروپایی ناتو مجموعا 180 میلیارد دلار یورو هزینه نظامی دارند که دومین هزینه نظامی پس از هزینه نظامی موشکی 682 میلیارد دلاری آمریکا به شمار می رود.)
پیش بینی می شود بودجه نظامی رژیم صهیونیستی تا سال 2020 به 80 میلیارد دلار برسد.

#عربستان_سعودی:
عربستان سعودی در سال 2013 میلادی با افزایش 14 درصدی بودجه نظامی خود در مقایسه با سال 2012، و رساندن آن به 67 میلیارد دلار بیشترین هزینه موشکی نظامی را در میان کشورهای خاورمیانه داشته است.
این بودجه از هزینه نظامی کشورهایی هم چون فرانسه، بریتانیا و ژاپن بیشتر است.

#ترکیه:
این کشور طی یک دهه گذشته سالانه حدود 4 میلیارد دلار برای توان موشکی و نظامی خود هزینه کرد.
هزینه نظامی ترکیه در چند سال اخیر با ارتقایی چشم گیر به سالانه 18 تا 25 میلیارد دلار در سال رسید و پیش بینی می شود تا سال 2023 دو برابر شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم ها تاثیری در توان اجرای برنامه های نیروی دریایی ندارد.

امیردریادار حبیب الله سیاری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بدون توجه به تحریم ها، برنامه های نیروی دریایی براساس نیازمندی برای دفاع از مرزهای آبی کشور اجرا می شود.

وی ادامه داد: نداجا برای انجام رزمایش و جهت بالا بردن قدرت دفاعی خود توجهی به حرف و سخن کسی ندارد و در راستای اجرای تدابیر فرمانده معظم کل قوا اقدام می کند.

فرمانده نداجا با اشاره به اینکه نیروی دریایی ثابت کرده تحت تاثیر تحریم ها قرار نمی گیرد، اضافه کرد: با وجود تحریم ها بزرگترین پیشرفت ها بدست آمد و اگر همه امکانات کشورهای مخالف نظام جمهوری اسلامی برای جلوگیری از پیشرفت کار و برنامه های این نیرو جمع شود؛ راه به جایی نخواهد برد.

 

اولین صبحگاه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در سال 95 با حضور امیرسرتیپ صباحی‌فرد، جانشین فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: در سال 94 با همت و تلاش کارکنان قرارگاه پدافند هوایی اقدامات بسیاری در حوزه پدافند هوایی انجام شد و مقایسه بازه زمانی 30ساله از سال 59 تا 89 با دوره پنج ساله از سال 89 تا 94 نشان می‌دهد که در این مدت پنج ساله در بخش ایستگاه‌های راداری افزایش دو برابری داشته‌ایم و رادارهای بسیار پیشرفته و بومی با بردهای مختلف بیش از 1000 کیلومتر در شبکه یکپارچه پدافند هوایی قرار گرفته است و می‌توانیم دشمن را در خانه خود رصد کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: در حوزه سایت‌های موشکی در این پنج سال افزایش 5/1 برابری را شاهد بودیم و امسال با ورود سامانه‌های موشکی جدید توان عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی افزایش می‌یابد.

وی به افزایش دو برابری سایت‌های شنود الکترونیکی و فاشا و نقش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مدیریت و کنترل هواپیماهای جنگنده آمریکایی در ماجرای دستگیری تفنگ داران آمریکایی اشاره و تصریح کرد: پاسخ قاطع و هشدار قرارگاه پدافند هوایی باعث شد تا آنها مجبور به تغییر رفتار و ادبیات خود شوند و از مرزهای کشور دور شوند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان گفت: قرارگاه پدافند هوایی در حوزه طراحی و ساخت پهبادهای پیشرفته مورد نیاز خود حرکتی رو به جلو دارد که نمونه بارز آن ساخت پهباد و جت کیان در سال 94 بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال رسمی از ناوگروه سی و هشتم نداجا با اشاره به راهبردی بودن نیروی دریایی، گفت: صلابت ایجاد شده توسط این نیرو، موجب عزت ملی است.

امیر سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم استقبال رسمی از سی و هشتمین ناوگروه نیروی دریایی در منطقه یکم نداجا افزود: دانشجویان دانشگاه علوم دریایی، تنها دانشجویان نیروهای مسلح هستند که ماموریت راهبردی را در دوره دانشجویی تجربه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ماموریت راهبردی برگرفته از فکر راهبردی است، افزود: امروزه دانشجویان همسان با فرماندهان به سرعت در حال کسب تجارب دریایی ارزشمند هستند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

افسران - "اینفوگرافیک/

افسران - هفت سین.................

افسران - جامعه ای که به مهدویت معتقد است، قوت قلب پیدا میکند.

افسران - امر به ورزش امر به معروف است

در این دنیای که استکبار برای ما برنامه عذایی تهیه میکنند "و موارد غذایی نیز کاملا شیمیایی شده است " انسان را به سمت و سویی میبرد که تخرک ان کمتر شده است و بیماری ها زیاد شده" شما اگر مطالعه داشته باشید که علت این همه سرطان در شورها چیست " تکنولژی باعث شده که دست به سبد غذایی مردم ببرند و هر چیزی را با دارود و موارد شیمیایی تهیه کنند و ان را به مردم تحویل بدن:
اما ورزش کردن و تحرک داشتن باعث جلو گیری از خیلی از بیماری ها می شود " شاید خیلی از معضلات جامعه ما از ورزش نکردن جوانان است " یکی از نشریه های امریکایی نوشته بود که:فرمانده پدافند هوایی امریکا شبی از میهمانی امد و دید در باند فرود جوانی در حال ورزش کردن است " پرسید که شما کی هستید " دید عباس بابایی در ساعت 3 شب مشغول ورزش کردن بود " علت را شهید بابایی پرسید :شهید بابایی جواب داد که ما در اسلام داریم هرگاه شهوت بر شما غلبه کرد رو به ورزش کردن بیارید " فردای ان روز این داستان در نشریه امریکایی به جاپ رسید که جوانی برای فرار از شهوت رو به ورزش کردن اورد.
ان شالله با ورزش کردن و تشویق فرزندان و اشنایانمان با ورزش از معضلات جامعه بکاهیم " ما خیلی هزیه صرف بیمارستان و دارو دارو خانه میکنیم " و به جرات میگم شاید علت بیشتر بیماری ها در جامعه علتش تحرک نداشتن است .اینکه جوانان را به سمت ورزش کردن سوق دهیم خودش .

افسران - نزاع بین جریانهای سیاسی را قبول ندارم

افسران - من که میگویم «دشمن»، مقصودم دولت آمریکا است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یادمان های هشت سال دفاع مقدس نماد پایداری ملت ایران هستند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کاروان های راهیان نور استان قزوین در یادمان عملیات والفجر هشت ضمن تأثیر گذاری راهیان نور گفت: خوشبختانه حضور هر ساله ملت ایران در این یادمان ها با شکوه تر از سال های گذشته انجام می شود و چیزی که بسیار مشهود است حضور نسل نوجوان و جوان در این مناطق است.

دریادار سیاری تصریح کرد: حتی شرایط آب هوایی و دوری راه نیز باعث نشده که حضور در راهیان نور کم رنگ شود چرا که یادمان های دفاع مقدس نماد پایداری و مقاومت ملت ایران هستند