پیام ولایت
افسران - پیام ولایت

امریکا میخواهد نظام جمهوری اسلامی دستهایش را بالا کند و اظهار خستگی کند؛ از کاری که کرده است، پشیمان شود و در مجموعه‏ی عوامل و مزدوران و دست‏پروردگان و دنباله‏روان نظام طاغوت قرار بگیرد. نظام استکبار این را میخواهد. آنچه آمریکا از ملت ایران میخواهد، این است که ملت ایران وابستگی را قبول کند، استقلال به دست آمده‏ی خودش را از دست بدهد و به دست خودش دوباره تسلیم قدرت آمریکا شود.آن‏ها از ملت ایران این را توقع دارند و فشارهائی که می‏آورند، برای این است. برای این است که دولتهای جمهوری اسلامی را خسته کنند، ملت را خسته کنند؛ در بین راه، ملت بگویند دیگر بس است، ما خسته شدیم؛ دولتها هم عقب بنشینند، تا آمریکا باز همان شیوه‏ای را که در گذشته با این کشور داشته و امروز با بعضی از کشورهای دیگر دارد، دنبال کند. آن‏ها دنبال وابستگی‏اند.

افسران - رئس جمهور مغرور

 

شاید دوست داشته باشید بدونید مغرورترین رییس جمهور جهان چه کسیه؟
این آقا حتی وقتی به آمریکا دعوت میشه و با رییس جمهور آمریکا که خودش رو مقتدرترین رییس جمهور جهان میدونه ملاقات داره با اون هم بصورت مغرورانه رفتار میکنه و اگر احساس کنه حتی در آمریکا کوچکترین کم احترامی دیپلماتیک نسبت بهش انجام بشه از همون فرودگاه برمیگرده به کشورش وقتی با رییس دولت آمریکا هم مصافحه میکنه دستش رو جلو نمیبره و طرف مقابلش رو مجبور به ادای احترام میکنه. اگه برنامه تشریفات کمترین ایرادی داشته باشه حتی در آمریکا جواب سخت میده اما همین آقا وقتی امروز وارد فرودگاه تهران شد به راننده مخصوصش گفت به محل برگزاری برنامه تشریفات نمیخواد بری و این برای اولین بار در دوران ۱۸ سال ریاست دولتش بوده.
این رییس جمهور مغرور امروز خاضعانه خدمت رهبر انقلاب اسلامی ایران رفت اونم بدون هیچ تشریفاتی و بدون هیچ تکلفی اون کسی نیست جز آقای پوتین که حتی اوباما رو در برابر خودش حقیر میبینه اما امروز طبق خواسته ی خودش برنامه تشریفات رو کنسل کرد و مستقیم رفت بیت رهبری تا به تمام جهان این پیغام رو بده که همه ی رهبران جهان چیزی به نام صداقت ندارند که برایشان خاضعانه رفتار کنه جز امام سیدعلی خامنه ای که متاسفانه در کشور خودمان قدرش شناخته نیست .
پوتین چند سال پیش هم که تهران خدمت حضرت آقا رسید و بعد به کشورش برگشت در رسانه های خودشون گفت من کتاب زندگانی مسیح را خوانده بودم اما در تهران چهره ی مسیح را دیدم

 

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: با همت متخصصان داخلی کشورمان به سامانه‌هایی دست پیدا کرد‌ه‌ایم که می‌توانند تا فاصله  ۳۰۰ کیلومتری دریا اهدافی را مورد اصابت قرار دهند.

امیر دریادار دوم سیدمحمود موسوی، معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: ما با بهره‌گیری از تجهیزات و سامانه‌های فوق‌پیشرفته‌ که توسط متخصصان داخلی کشور طراحی و ساخته شده است، تمامی تحرکات در آب‌های منطقه را رصد کرده و کنترل لحظه‌ای بر فعالیت‌های نیروهای فرامنطقه داریم و متناسب با تهدیدات احتمالی، نسبت به بازنگری در سازمان رزم خودمان از لحاظ تجهیزات و تسلیحات اقدام می‌کنیم.

وی تأکید کرد: نیروی دریایی، نیرویی است که بخش زیادی از تجهیزات و تسلیحاتی که در سایر نیروها مورد استفاده قرار می‌گیرد را در خود جای داده و فعالیت انواع یگان‌ها اعم از رزمی، تکاور، سطحی، زیرسطحی و تفنگدار گواه این موضوع است. علاوه بر این ما در بحث هوادریا، دارای تجهیزات خاص هستیم که در قالب هوادریا و گشت‌های دریایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

افسران - شیطان بزرگ آقای ماراشناخت

روزنامه آمریکایی "یو.اس.ای تودی" نوشت: «بزرگترین مشکل آمریکا در ایران، حضور یک حریف قدرتمند (SUPER OPPONENT) به نام [آیت الله] خامنه ای است که نقشه راه را می شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند».[۳]

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که جامعه به فرهنگ بسیج و بسیجی نیاز دارد، گفت: بسیج ثابت کرده که در روزهای سخت و بحرانی کشور کارساز بوده و کشور را نجات داده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بیست و سومین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس آجا که صبح امروز با محوریت نقش نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام گرامیداشت هفته بسیج و نیروی دریایی، از زحمات و خدمات ارزشمند آنان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سال های سازندگی قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در این جلسه با بیان این که فرهنگ بسیج یکی از نیازهای ضرورری جامعه امروز است، افزود: بسیج نشان داده که در روز های بحرانی، حساس و سرنوشت ساز کارساز بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ و تفکر بسیجی در بین خانواده ها و کارکنان نیروهای مسلح ترویج و نهادینه شود.

وی همچنین با تبریک روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی ارتش در آغازین روزهای دفاع مقدس کاری کرد که نیروی دریایی رژیم بعثی عراق نتواند تا آخر جنگ، سازماندهی خود را به دست بیاورد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه تفنگداران نیروی دریایی نیز جزو اولین گروه هایی بودند که در دوران مقدس حضوری فعال داشتند، افزود: این تفنگداران در اولین روزهای آغازین جنگ و در خرمشهر به صورت تن به تن با دشمن درگیر شدند و همراه با دیگر رزمندگان ارتش، سپاه و مردم مقاوم شهدای گرانقدری نیز تقدیم انقلاب کردند.

 وی درپایان افزود: سی و چهارمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس درباره نقش آماد و پشتیبانی در جنگ خواهد بود چرا که در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی در تدارک و تجهیز یکان های عملیاتی داشته اند.

 

تعدادی از دستاوردهای جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، شبکه‌سازی رادارهای مناطق عملیاتی، سامانه الکترونیکی نمایش نقشه‌ها و مدیریت اطلاعات، پروژه شهید مهرپور (شبیه‌ساز خروج غواص از زیردریایی کلاس غدیر)، رادارهای باند اس و ایکس، پروژه استبلایزر و مدلاتور (مربوط به فایر کنترل شناورهای کلاس پیکان)، تست گرم موتور اژدر، فرستنده و گیرنده رادار کنترل آتش دریاپایه، و پایدارساز دو محوره جهت آنتن‌های رادار سامانه کنترل آتش محصولاتی هستند که امروز و در آستانه 7 آذر (روز نیروی دریایی ارتش) در تهران و برخی پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش به بهره برداری رسیدند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید