جانشین فرمانده کل ارتش از پروژه چیتگر آجا بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت پروژه چیتگر ، خطاب به مدیرعامل و سایر مسئولین بتاجا گفت: ان شاءلله در سایه تلاش و کار سازندگی مستمر شما و پشتیبانی های سامانه فرماندهی آجا و الطاف حضرت صاحب الزمان (عج) شاهد پیشرفت روزافزون کارهای عمرانی باشیم و بدون شک این کار که برای سربازان آقا امام زمان (عج) انجام می دهید مورد عنایت و الطاف ایشان قرار خواهد گرفت .
وی در ادامه سخنانش با اعلام آمدگی جهت کمک به پیشرفت کمی و کیفی پروژه چیتگر خاطر نشان کرد: واقعیت مطلب این است که انتظار کارکنان ارتش از این پروژه بیشتر از این است لذا نقایص این پروژه باید به سرعت مرتفع شود.
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به پیگیری های مستمر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا تصریح کرد: یکی از مواردی که بنده بطور مرتب به معظم له گزارش می کنم، وضعیت پروژه ی چیتگر می باشد و خدمت آقا عرض کردم، این مجموعه ای که در حال حاضر مشغول کارند بسیار فعال و با جدیت در حال سازندگی هستند تا به موقع پروژه ها را به افراد ذینفع تحویل نمایند.

  • 7

بدنبال ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی(ه) و  رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله هاشمی رفسنجانی؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر و در آن، درگذشت ایشان را که سال های متمادی در راه اعتلای آرمان های نظام و انقلاب تلاش وافر نمود، ضایعه ای بزرگ برشمرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در ادامه این پیام آمده است:
 

خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، که نمونه‌ ای از مبارزان انقلابی و تکیه گاهی مطمئن برای نظام، کشور و انقلاب بود، غمی بزرگ می باشد که جامعه را سوگوار نمود.
این مبارز نستوه با مبارزات خود در سال های پیش از پیروزی انقلاب و در جریان آن و نیز در دوران دفاع مقدس از خود چهره ای ماندگار در تاریخ پر فراز و نشیب کشور و انقلاب ترسیم نموده بود که باعث شد برگ های درخشانی به زندگی این مبارز انقلابی افزوده شود.
روابط عمومی ارتش در ادامه پیام خود آورده است: مسئولیت های مختلف این شخصیت سیاسیِ انقلاب اسلامی از روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و از همه مهمتر مسئولیت های مختلف در دوران دفاع مقدس؛ از ایشان شخصیتی تأثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی و دارای پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت های گوناگون ساخته بود.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان پیام خود، ضمن تسلیت درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده ایشان، از پروردگار بزرگ، غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم خواستار است.

افسران - رفاقتی که سرآغازش کربلای معلی بود

افسران - رفاقتی که سرآغازش کربلای معلی بود

افسران - رفاقتی که سرآغازش کربلای معلی بود

افسران - رفاقتی که سرآغازش کربلای معلی بود

افسران - امام خمینی رحمه الله خطاب به آمریکا:ملتی که دنبال شهادت هست را نترسانید ....

افسران - من چند سال است گفته ام...

افسران - فضای مجازی ؛ فضای آشوب دلهاست!!!

افسران - ترامپ بداند پارسال چنین روزی