وزیر دفاع : ادعای آزمایش موشکی ایران ساختگی و با هدف دشمن‌سازی است
  • 2

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر دفاع در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع ایران در خصوص ادعای جدید مقامات و رسانه‌های آمریکایی مبنی بر آزمایش موشک دیگر از سوی ایران گفت: این‌گونه ادعاهای ساختگی یک نوع دشمن سازی و ایران هراسی است که توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده و از طرفی تحریک و از طرفی دیگر دروغ پراکنی می‌کنند.

 

همزمان با فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن  بزرگ انقلاب در  تمام یکان های ارتش در سراسر کشور برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با فرارسیدن سی هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگ انقلاب در یکان های مختلف ارتش در سراسر کشور و همچنین مساجد و حسینیه کوی های سازمانی ارتش برگزار شد.
گفتنی است در پایان این مراسم که بویژه در دانشگاه ها و مراکز آموزشی با شور و حال خاصی همراه بود از خانواده های شهدا، آزادگان و ایثارگران تجلیل شد.
برگزاری مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و قرآنی و همچنین اجرای سرودهای انقلابی و شعر خوانی توسط نوجوانان و مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب از جمله این برنامه ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی همواره با حضور گسترده در مناسبات ملی و مذهبی جهانیان را به حیرت واداشته اند و قطعاً مقامات آمریکایی نیز پاسخ تهدیدات اخیرشان را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند گرفت.     
 به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم طی سخنانی در همایش تجلیل از پیشکسوتان؛ پرستاران؛ خانواده معظم شهدا و کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی نزاجا با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک این ایام به آحاد مردم شهید پرور ایران اسلامی اظهارداشت: در میان تمام عواملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد 3 عامل یعنی رهبری پیامبرگونه امام راحل، دینمداری و اعتقاد آحاد مردم در کنار انسجام و وحدت و همدلی از همه عوامل مهمتر و تأثیرگذارتر بودند.

افسران - #همه_می_آییم

 

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب دادند. 

خبرگزاری رویترز نوشت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه شنبه در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را از پا در بیاورد و فلج کند. 
 
رویترز در ادامه نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، روز سه شنبه ضمن رد هشدارهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به تهران برای توقف آزمایش‌های موشکی ایران،‌ از ملت این کشور خواست با شرکت گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه، پاسخ تهدیدات ترامپ را بدهد. 

 

فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار فرمودند: رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند، [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد. 

افسران - اعتراف کدخدا ....

با توجه به اینکه نصب بالک در سر جنگی موشک‌ها پیش از این روی موشک‌های مشهوری چون فاتح 110 و عماد تجربه شده بود، طراحی و تولید راکت هدایت‌شونده با کلاهک خاص، کاملا در دسترس متخصصان ایرانی بوده است.

انقلاب توپخانه‌ای نیروهای مسلح با نسل جدید «فجر 5»/ نصب کلاهک خاص روی راکت هدایت‌شونده ایرانی +تصاویر

  • 2

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در همایش فرماندهان نیروی زمینی ارتش در آستانه دهه فجر عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مهم ترین و حیرت‌انگیزترین رویداد قرن گذشته در جهان بود و توانست با تحت تأثیر قرار دادن مسائل مهم راهبردی، جایگاهی رفیع و نقشی تعیین‌کننده برای ایران در منطقه و جهان فراهم آورد.

  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش فرماندهان نیروی زمینی ارتش در آستانه دهه فجر عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مهم ترین و حیرت‌انگیزترین رویداد قرن گذشته در جهان بود و توانست با تحت تأثیر قرار دادن مسائل مهم راهبردی، جایگاهی رفیع و نقشی تعیین‌کننده برای ایران در منطقه و  جهان فراهم آورد.

  • 3

افسران - تسلیت برای شهادت 3 نفر!!!

  • 12

امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش از پروژه های در حال ساخت شهرک مسکونی چیتگر و شهید بهشتی بنیاد تعاون آجا بازدید نمود

امیر سرتیپ پوردستان در این بازدیدها ضمن بررسی میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت این شهرکها در جلسه ای که با حضور مدیرعامل بتاجا و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد، از تلاش همه مسئولین و دست اندرکاران قدردانی نمود.

  • 17

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز، نیروی هوایی زنده و پویاست و از نظر تجهیزات و توانایی مقابله با تهدیدهای سخت دشمن کاستی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان "پی سی 6" که با حضور سرتیپ دوم خلبان محمدی فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران، جمعی از فرماندهان و مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، گفت: استادان پروازی و کارکنان خدوم و زحمت کش نهاجا مایه آبرو و عزت این نیروی الهی هستند.