سرلشکر صفوی در دانشگاه هوایی شهید ستاری

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: با تحلیل و بررسی های دقیق به عمل آمده، قدرت آمریکا رو به کاهش است و شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق هستیم.  
به گزارش روابط عمومی نهاجا، سردار سرلشکر دکتر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت:  هدف نهایی از جنگ ها تحمیل اراده سیاسی یک کشور بر دولت و ملت دیگر کشورهاست و اینگونه تحمیل ها یا با تصرف بخشی از خاک کشور و یا حاکم کردن نوع خاصی از حکومت میسر خواهد شد.

 

ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش(بندرعباس) پهلو می گیرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه کشور چین متشکل از دو فروند ناو رزمی و یک فروند ناو پشتیبانی به همراه یک بالگرد فردا پنج شنبه 25 خرداد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو می گیرد.
این ناوگروه جهت انجام فعالیت های آموزشی، در چند روز گذشته در بندر کراچی پاکستان نیز پهلو گرفته بود.
پیش از این برای نخستین بار در روابط نیروهای دریایی دو کشور، در اسفند 1391 نیز ناوگروه 24 نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران به بندر ژانگ ژیانگ چین اعزام و با استقبال مقامات نیروی دریایی کشور چین روبرو شده بود.
همچنین در تاریخ 29 شهریور 93 ناوگروه هفدهم نیروی دریایی ارتش چین در منطقه یکم امامت نداجا پهلوگرفته بود.

 

  •                            

 

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نداجا کوچکترین هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.
امیر دریادار دوم ابراهیم اشکان در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و ششم و بدرقه ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش به آب های دور افزود: نیروی دریایی مقابل هرکس و هر دشمن متخاصمی در هرجایی که منافع و منابع ایران اسلامی و مرزهای کشور را تهدید کند، مقتدرانه می ایستد.
وی بیان داشت: درحال حاضر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و افتخار در هرگوشه از آب های بین المللی و آزاد که اراده کند، حضور می یابد و از منافع کشور دفاع می کند

  • 9

اعمال شب بیست و یک ماه رمضان,اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان

اعمال شب‌های قدر

  شب نوزدهم ماه رمضان، اوّل شب‌های قدر است، شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه.

در آن شب تقدیر امور سال می‌شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان(ع) مشرف می‌شوند و آن‌چه برای هرکس مقدّر شده است بر امام زمان(ع) عرضه می‌کنند.
اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن‌که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن‌که مخصوص است به هر شبی.

فرمانده ناو گروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش از رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحدهای نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن خبر داد.

ناخدا حسین حسنی در مراسم استقبال از ناوگروه چهل ششم توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: ناوگروه چهل و ششم متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی جمهوری اسلامی لاوان، به همراه ۲۵۹ نفر پرسنل نظامی ۳۱ فروردین ۹۶ جهت انجام ماموریت به سمت آب های آزاد و خلیج عدن عزیمت کرد و پس از ۵۶ روز دریانوردی به میهن بازگشت.

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اعزام 52 ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خلیج عدن، گفت: تاکنون امنیت چهار هزار فروند کشتی تجاری و نفتکش در آب های آزاد توسط این ناو گروه ها تأمین شده است.
امیر دریادار حبیب الله سیاری سه شنبه شب در آئین محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر افزود: ناوگروه های نیروی دریایی ایران در چهارچوب قوانین بین المللی و در جهت تامین امنیت ناوگان تجاری و نفتکش های عبوری در خلیج عدن که با حضور دزدان دریایی ناامن شده بود به این منطقه اعزام شدند

 

بنابر اعلام معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا یکشنبه مورخه 21/3/1396 از طریق سایت ارتش اعلام می شود.

لازم است پذیرفته شدگان با توجه به مدارکی که جهت ثبت نام از آنها خواسته شده در زمان مقرر نسبت به تکمیل این مدارک اقدام و مراحل بعدی استخدام را طی نمایند.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران بدنبال شهادت مظلومانه‏ تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی که در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی بوقوع پیوست بیانیه ای صادر و در آن ضمن محکوم کردن اینگونه تلاش های ددمنشانه دشمن، بر آمادگی ملت غیور ایران و فرزندان آنها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابله با اینگونه حرکات کور و خباثت‏آلود دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد

افسران - و همگی به ریسمان خدا، چنگ زنید، و پراکنده نشوید!

 

  • دعاهای ماه رمضان

اعمال روزهای ماه رمضان


آن چند امر است:
اول: افطار است و مستحب است که بعد از نماز شام افطار کند مگر آنکه ضعف بر او غلبه کرده باشد یا جمعى منتظر و باشند.

دوم: آنکه افطار کند با چیز پاکیزه از حرام  و شبهات و بهتر آن است که به خرماى حلال افطار کند تا ثواب نمازش چهار صد برابر گردد و به خرما و آب و به رطب و به لبن و به حلوا و به نبات و به آب گرم به هر کدام که افطار کند نیز خوب است .

افسران - ♡♥چشم منو امر ولی _جان منو سید علی...♥♡

افسران - مدیون دستهای بسته...

افسران - تفاوت پیام تبریک امام خامنه ای درسال 92 و 96

افسران - آرامش در فضای سیاسی

 

  • 3

همایش گرامیداشت بیش از سه هزار شهید رسته مخابرات و الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف تبیین نقش بی بدیل شهدای عرصه ارتباطات دوران حماسه و ایثار هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای این رسته، در محل مجتمع شهدای ارتش در گهرباران ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، حجت اسلام مهدی شیردل رئیس عقیدتی سیاسی مجتمع شهدای ارتش در این مراسم ضمن قدر دانی از خانواده های شهدای رسته مخابرات و الکترونیک، گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم


  • افسران - آقا جان...
 جان در این شرایط وقتی که نظاره به سیمای شما میکنم 
وقتی میبینم سکاندار این کشتی در این دریای پر تلاطم جهل
شما هستید  در خود حس میکنم که تمام دردها و آلام که در درون من  کرده 
فراموش میکنم و به فرداهای روشن  می شوم .

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

افسران - ما مظلومیم اما قوی هستیم ...