عدم کنترل دریا، فرصت تهدید را فراهم می کند

دریادار حبیب الله سیاری در جمع دانشجویان دافوس آجاگفت: دریا برای ما فرصت است ولی اگر قدرت کنترل آن را نداشته باشیم این فرصت به تهدیدی جدی تبدیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادر سیاری، فرمانده نیروی دریایی که به مناسبت هفتم آذر و گرامیداشت حماسه آفرینی های این نیرو  در جمع دانشجویان دافوس حضور یافته بود طی سخنانی خطاب به آنان گفت: قدرت دریایی ابعادی دارد که ناوگان نظامی از جمله آن است و بحمدالله نیروی دریایی این بُعد را برای کشور عزیزمان به نحو احسن به ارمغان آورده و مرزهای دفاعی ایران را تا آب های آزاد گسترش داده است

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی با حضور در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

 به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در این بازدید امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در قسمت های آموزشی، عملیاتی، بازآماد و آشیانه؛ توان رزمی و عملیاتی پایگاه شهید عبدالکریمی را مورد ارزیابی قرار داد و بر افزایش روز افزون توان عملیاتی و بهره گیری از آخرین آموزش ها و تجهیزات تأکید کرد.
 همچنین با حضور سرلشکر صالحی در رمپ پروازی، سه فروند جنگنده اف4 نیروی هوایی ارتش به پرواز درآمده و آمادگی تیزپروازان این نیرو را برای حفاظت از امنیت آسمان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند

افسران - مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای بخاطر عجله در زودتر به سرانجام رساندن #توافق است. #برجام

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است و ما برای هرگونه تهدیدی، تاکتیک مقابله با ان را پیش بینی کرده ایم

هدف نداجا جلوگیری از ایران هراسی و ثبات امنیت در عرصه بین‌الملل است/ آمریکا را کدخدای جهان نمی‌دانیم/ وجود اختلاف میان نیروی دریایی ارتش و سپاه را تکذیب می‌کنم

 

 

 

 

 

 

 

امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما اظهار داشت:

هفتم آذرماه روز پیروزی عملیات مروارید است که به روز نیروی دریایی نام گذاری شده است، این روز روزی است که 67 روز پس از آغاز جنگ تحمیلی به کشور، عملیات مروارید با موفقیت به پایان رسید و از آنجا که نتایج ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد به عنوان روز نیروی دریایی نام گذاری شد.

 

امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز با حضور در مرکز آموزش جواد الائمه(ع) نزاجا از دوره رزم مقدماتی دانش آموزان ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این بازدید امیر سرلشکر صالحی با حضور در کلاس های درس و آموزش دانش آموزان آجا از نزدیک در جریان امور آموزشی آنها قرار گرفت.
همچنین فرمانده کل ارتش از اماکن خدماتی دانش آموزان نیز بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان این امور قرار گرفت.
وی همچنین با حضور در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش جواد الائمه(ع) نزاجا و نیز مسئولان این دوره آموزشی نکاتی را جهت آموزش و پرورش هرچه بهتر دانش آموزان ارتش جمهوری اسلامی ایران به آنها یادآور شد.  
گفت و گوی مستقیم با دانش آموزان، بخش دیگری از برنامه بازدید فرمانده کل ارتش از دوره رزم مقدماتی دانش آموزان ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

افسران - اهمیت بصیرت