افتتاح سامانه شبیه ساز رادار پل فرماندهی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا

 

طی مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سامانه شبیه ساز رادار پل فرماندهی با تلاش متخصصان داخلی، در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی این نیروی راهبردی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ،امیر دریادار دوم ستاد تورج حسنی مقدم  فرمانده آموزش تخصص های دریایی نیروی دریایی ارتش در این خصوص اظهار داشت: فرماندهی آموزش تخصص های دریایی به عنوان یک مرکز آموزشی که مسئولیت تربیت و آموزش نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش را بر عهده دارد، در راستای اجرای منویات فرماندهی معزز کل قوا مبنی بر اینکه نیروهای مسلح آمادگی خود را افزایش دهند، برنامه هایی برای سال 1394 در نظر گرفته است که از جمله می توان به طراحی و ساخت دو پروژه  سامانه مکانیزم میادین تیر چند منظوره انتقالی سیار بی سیم یکان های عملیاتی و تفنگداران دریایی نداجا و همچنین طراحی و تولید نرم افزار شبیه ساز رادار پل فرماندهی اشاره کرد.

 

سخنگوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در رزمایش مشترک محرم ارتش از رونمایی جدیدترین سامانه راداری پدافند هوایی با عنوان «فتح 14» در جریان این رزمایش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مسعود مقدس، سخنگوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در این رزمایش به خبرنگاران گفت: رادار بُرد بلند فتح 14 در این رزمایش برای نخستین بار رونمایی و وارد مدار عملیاتی شد.

وی افزود: این سامانه کاملا دیجیتالی بوده و توسط قرارگاه پدافند هوایی و صنایع الکترونیکی شیراز ساخته شده است.

 

 

جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در جریان رزمایش محرم مناطق تجمع نفرات و تجهیزات نیروهای مهاجم را بمباران کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در ادامه مرحله اصلی رزمایش گسترده و مشترک محرم، جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش عملیات پشتیبانی از نیروهای سطحی را به اجرا گذاشتند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای جنگنده اف 5 و صاعقه نهاجا در جریان این عملیات اقدام به بمباران وسیع مناطق تجمع نفرات و تجهیزات نیروهای مهاجم کردند.

حفظ امنیت آسمان منطقه رزمایش نیز توسط شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با موفقیت انجام شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: متناسب با تهدیدات، برای رویارویی با آنها، سلاح تولید کرده ایم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یگان های حاضر در رزمایش «محرم» که در منطقه عمومی غرب و شمالغرب کشور برگزار خواهد شد، در جمع خبرنگاران افزود: این رزمایش متناسب با تهدیدات طراحی شده و اجرا می شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری رزمایش ها، حفظ و ارتقا توان نیروها است.

امیر پوردستان افزود: با توجه به تهدیدات در فضای نیابتی، وظیفه ما این است که متناسب با تهدیدات خود را آماده کنیم و توان نیروها را افزایش دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که آسوده خاطر باشند زیرا هیچ تهدیدی متوجه آنها نمی شود.

امیر پوردستان در رابطه با پیام رزمایش «محرم» گفت: به کسانی که خیال خام تهدید را در سر دارند می گوییم که پاسخ سربازان جمهوری اسلامی ایران سخت، کوبنده و خشن خواهد بود.

وی با بیان اینکه اکنون با تهدید گروهک های تروریستی تکفیری تحت حمایت آمریکا مواجه هستیم، افزود: نیروی زمینی یگان های واکنش سریع را تشکیل داده که قابلیت انجام عملیات در هر شرایطی را دارند و از قدرت بالایی بهره می برند.

امیرپوردستان گفت: این یگان ها از حمایت پدافند هوایی و نیروی هوایی نیز بهره می برند.

وی افزود: با همکاری های صنعت دفاعی، برای مقابله با تهدیدات، سلاح هایی را تولید کرده ایم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یگان های حاضر برای اجرای رزمایش محرم در آمادگی کامل به سر می برند.

رزمایش «محرم» دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با حضور نیروی زمینی و هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در منطقه عمومی غرب و شمالغرب کشور برگزار می شود.

افسران - امام خامنه ای:

افسران - برای مسئولینی که زبان فارسی را متوجه می شوند...

افسران - السابقون السابقون..

افسران - ashura

افسران - غمی از جنس دلواپسی  .....

افسران - احکام عزاداری / موسیقی . روزه عاشورا . قمه زنی

افسران - تفاوت "رئیس"  و "رهبر"

افسران - نونت حلالت

افسران - ما اجازه نمی دهیم رهبر تنها بماند

افسران - ...........

افسران - عکسی که یک دنیا حرف دارد

افسران - Ashura

افسران - سلاح وحشتناک روسیه برای نابینا کردن عناصر داعش     

 

 

 

وسایل نقلیه نظامی روس به زودی به ابزاری برای مختل کردن بینایی دشمنان مجهز می شوند.


روسیه در حال آزمایش یک سلاح جدید است که می تواند با استفاده از یک اشعه قدرتمند، تروریستهای داعش را نابینا کند. گزارشها حاکی از آن است که وسایل نقلیه نظامی روسیه به زودی به این سلاح مجهز می شوند. این وسیله با انتشار نوری پرقدرت می تواند حسگرهای بینایی را در انسان تخریب کند.

این دستگاه هفته گذشته در نمایشگاه نظامی روسیه رونمایی شد و نیروی دریایی این کشور، آزمایش روی نمونه های اولیه آن را اواخر این ماه آغاز می کند.

این سلاح می تواند در مقابله با گروه تروریستی داعش در سوریه مفید باشد. مسکو حملات هوایی خود را علیه عناصر داعش در سوریه از 10 روز پیش آغاز کرده است. گفته می شود حملات اخیر روسیه در سوریه بسیاری از تروریستهای داعش را فراری داده است.

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث

رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

در پی شهادت سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی در محور مقاومت سوریه، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام تسلیتی، شهادت پرافتخار این سردار دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار دلاور، ‌مخلص و ولایتمدار سپاه اسلام، سردار سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی که در راه دفاع از مکتب تعالی بخش اسلام عزیز، حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی همه زندگی خود را وقف جهاد و تلاشی خستگی‌ناپذیر کرده بود؛ دلهای تمامی همرزمان و یادگاران سالهای دفاع مقدس و آحاد فرماندهان و کارکنان غیور نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را داغدار نمود.

بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه سردار همدانی که با شهادت خود افتخار دیگری را بر لوح زرین حماسه ها و افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود؛ می تواند الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای جامعه اسلامی مان باشد و باردیگر ثابت نمود باب مجاهدت و شهادت در راه حق برای جهادگران واقعی همچنان مفتوح است.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این سردار رشید، مؤمن و بابصیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

 

افسران - بی غیرت ها...

افسران - ما را ذاتا مدافع حرم آفریده اند...

افسران -  سرلشکر جعفری: اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب (جمعه) در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید خودمان را در راه شهیدان حفظ کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: باید همیشه در جبهه مقابله با ظلم و باطل آماده باشیم. صبر ما زی

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

افسران - نکند عکس شهدا را ببینیم و عکس آنها عمل کنیم...

افسران - راه ناتمامت اگر تا کربلاست خواهم گذشت از جان به بهای دیدار خدایت ای شهید...

افسران - Ashura & ImamHusain & Ашура

افسران - Ashura & ImamHusain & Ашура

افسران - عکس نوشته های سردار شهید حاج حسین همدانی

افسران - معلم ساده زیستی...

افسران - همیشه در هر زمان و مکانی که باشیم عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم

افسران - سردار جزایری : به زودی موشک‌های ما به غرش در خواهند آمد

به زودی موشک‌های ما به غرش در خواهند آمد/ سردار جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به اظهارات اخیر مقامات غربی درخصوص "برجام" گفت: هرکجای برجام که قدرت دفاعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد، غیر قابل اجرا خواهد بود، این را هم به داخلی‌ها و هم به بیگانگان می‌گویم.

افسران - آقای من انقلابی است

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به کارشکنی‌های دولت سعودی پس از فاجعه منا گفت: عربستان با بی‌شرمی از همکاری با جمهوری اسلامی پس از فاجعه منا خودداری می کرد اما پس از سخنان رهبر معظم انقلاب مجبور به همکاری با ایران شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تشییع شهدای فاجعه منا در تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در خصوص نقش دولت سعودی در پیش آمدن فاجعه منا گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در نوشهر تاکید کردند کمیته حقیقت‌یاب باید تشکیل شود و ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه، پلیس و نیروهای نظامی باتجربه عربستان در یمن مشغول کشتن مردم بودند و مأمورینی که در مسیر منا به عنوان انتظامات حضور داشتند یک عده از جوانان بی‌تجربه دولت عربستان بودند که هیچ آموزش لازمی را برای مدیریت بحران نداشتند و در نتیجه این فاجعه به بار آمد.

آل‌هاشم با اشاره به کارشکنی‌های عربستان پس از فاجعه منا تصریح کرد: متاسفانه دولت عربستان پس از این واقعه در کمال بی‌شرمی با جمهوری اسلامی ایران همکاری نمی‌کرد و حتی حاضر به تحویل اجساد قربانیان نبود اما پس از فرمایشات با صلابت رهبر معظم انقلاب مجبور به همکاری شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: امیدواریم این کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان کشورهایی که در این حادثه لطمه دیده‌اند و همچنین کشورهای اسلامی تشکیل و ابعاد مختلف این حادثه روشن شود.

 

پیکر مطهر مرحوم حجت الاسلام علی گمارلو، یکی از روحانیون جمعی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در حادثه منا دیدار حق را لبیک گفت؛ صبح امروز و با حضور مردم شهیدپرور شهرستان قم تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم تشییع پیکر پاک این مجاهد و رزمنده روحانی، در کنار پیکر پاک دو تن دیگر از جانباختگان حادثه منا با حضور جمع کثیری از فرماندهان و کارکنان یگان های ارتش مستقر در استان قم و نیز دیگر مسئولان کشوری و لشگری و مردم ولایتمدار این استان از ساعت 8 صبح امروز از محل مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار گردید.

پیکر این جانباختگان پس از طواف ضریح نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) و اقامه نماز توسط آیت‌الله اعرافی، امام جمعه شهرستان قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر تشیع شد.

در این مراسم شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود انزجار و نفرت خود را نسبت به بی‌کفایتی برگزارکنندگان مراسم حج نشان دادند و با تقدیر از بیانات مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار پیگیری جدی دولت برای بازگرداندن هر چه زودتر دیگر پیکرهای جانباختگان این حادثه به کشور شدند.

در ادامه این مراسم پیکر پاک حاجیان جان باخته بر روی دست هزاران نفر از مردم قم به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشیع و در کنار پیکر پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

گفتنی است، مرحوم حجت الاسلام علی گمارلو در آخرین مسئولیت خود، ریاست عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی ارتش در بندر سیراف استان هرمزگان را عهده دار بوده است.

افسران - جنگ جهانی سوم در راه است؛ افزایش اختلافات میان ایران و عربستان گواه آن است!
هفته نامه فرانسوی نوول ابزرواتور در گزارشی از احتمال آغاز جنگ جهانی سوم بواسطه ورود نظامی روسیه به بحران سوریه و افزایش تنش بین ایران و عربستان سخن به میان آورده است.
ادامه خبر در لینک زیر
atraknews.com/new.as 
افسران - ارتش ایران وارد سوریه شد/ جنگ همه جانبه علیه داعش
صدها نفر از ارتش ایران در ده روز اخیر وارد سوریه شده اند و به زودی به نیروهای ارتش سوریه ملحق می شوند و از طرفی نیروهای حزب الله لبنان در سوریه هستند و تمامی این ها بوسیله حملات هوایی روسیه حمایت می شوند. ...
ادامه خبر در لینک زیر
atraknews.com/new.as 
افسران - نمایش موشک جنجالی سپاه برای اولین بار
افسران - نمایش موشک جنجالی سپاه برای اولین بار
 
 
دریادار فدوی می‌گوید از سال ۸۵ که سپاه یک «موشک خاص» را در حوزه دریایی تست کرد، هیچ خبری به اندازه آن بازتاب خارجی نداشته است.
ادامه خبر و تصاویرش در لینک زیر
atraknews.com/new.as 

 

افسران - - سپاه آماده واکنش سریع و خشن برای پاسخگو کردن آل‌سعود است
، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: سپاه همه ظرفیت‌های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

افسران - نصب هشدار رهبری مقابل چشم سعودیها
 
بنر مربوط به سخنان رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) را در مقابل کنسولگری عربستان واقع در بلوار سجاد مشهد نصب شد.

افسران - نتانیاهو در سازمان ملل کدام کتاب ایرانی را معرفی کرد؟ +دانلود کتاب /حتما ببینید