سخنان راه گشای مقام معظم رهبری

سردار علی بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در جمع کارکنان و هنرآموزان مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در هر زمینه ای راهگشا دانست و با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر گفت:

با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی متوجه خواهیم شد که دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد ایجاد رخنه در این نظام، به منظور دستیابی به اهداف پلید خود بوده و هستند که وقایعی همچون کودتای نقاب، حمله نظامی به طبس، اعمال تحریم ها علیه ایران و ... موید این موضوع می باشند.
 سردار بلالی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند یار و یاور کسانی است که در راه او به پا خواستند لذا رمز پیروزی ما اعتقاد و ایمان به اهداف عالی نظام می باشد.

امیر خانزادی درباره حادثه نفتکش ایرانی سانچی و اقدامات انجام شده در این باره گفت: به شرکت ملی نفتکش‌ ایران و سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد دادیم که کلاه‌سبزهای نیروی دریایی، آمادگی حضور بر روی شناور سانچی برای امدادرسانی را دارند؛ اما باید مقدمات حضور در کشور چین فراهم شود.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زمانی که به کلاه‌سبزها این خبر را اعلام کردیم، تعداد زیادی به صورت داوطلبانه برای حضور در این مأموریت اعلام آمادگی کردند که نشان می‌دهد سربازان این کشور آماده‌اند در هر جای دنیا که نیاز باشد، حضور پیدا کنند.
 این حادثه بیش از ۸۰۰۰ مایل دورتر از مرزهای دریایی کشورمان اتفاق افتاد. در روزهای اول مشاهده کردیم با وجود اینکه بخشی از شناور دچار حریق نبود و به زعم ما، امکان حضور بر روی کشتی برای امداد و نجات وجود داشت، اما اقدامی در این باره انجام نشد و من تصور کردم شاید جرأت رفتن بر روی کشتی وجود ندارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری از تقدیم 46 هزار شهید نیروی زمینی ارتش به‌ نظام اسلامی خبر داد و گفت: درهای شهادت همواره روی عاشقان «الله» باز است.

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم تشییع پیکر شهید محسن برزگرزاده در اسلامشهر اظهار داشت: بهترین راه شکرگزاری نعمت ولایت، ولایت‌مداری و ماندن پشت سر رهبری، ولایت فقیه و فرمانده کل قواست که امروز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به طرق مختلف، این ولایت‌مداری را به نمایش می‌گذارند.

Image result for ‫نهم دیماه روز بصیرت‬‎

Image result for ‫نهم دیماه روز بصیرت‬‎

 

Image result for ‫نهم دیماه روز بصیرت‬‎

مردم عزيز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنيا را خيره کرد."

  مقام معظم رهبری

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد. روز نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت

امیر سرتیپ حیدری در مراسم اختتامیه  سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت:انس با قرآن، تربیت قرآنی و فراگیری مفاهیم قرآنی همواره به عنوان یکی از اهداف مهم در ارتش همیشه مورد توجه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش مکتبی ، قرآنی ، فکری و عقیدتی است و آنچه بیشترین آثار و برکات را برای توسعه توانمندی نظامی و امنیتی فراهم می کند ، معنویت، بصیرت، ولایتمداری، شهادتطلبی و مردمی بودن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تاکید کرد: برپایی فعالیت های قرآنی و درخشش کارکنان ارتش  در فعالیت های قرآنی چه در سطح ارتش و چه در سطح کشور،  وظیفه ما را برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی  سنگین‌تر می‌کند و انتظار ما این است که نظارت و اشراف و همچنین حمایت‌های فکری و معنوی از فعالیت‌های قرآنی در ارتش همچون گذشته ادامه پیدا کند که این امر باعث تقویت انگیزه فعالان قرآنی در ارتش خواهد شد.
سرتیپ حیدری در پایان گفت: امروز ما خدا را شاکریم که ارتش مکتبی، قرآنی و ولایی داریم و این به برکت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  است

 حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریمکارکنان و شانزدهمین دوره مسابقا ت قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: 

خداوند در قرآن کریم از این کتاب به عنوان کتاب هدایت متقین و پرهیزگاران یاد کرده است و همه ما باید سعی کنیم که این کتاب آسمانی را به شیوه تقوا پیشگان تلاوت کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی  افزود: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی در گذشته و حال به خاطر فاصله گرفتن از قرآن و دستورات اسلامی است. 
وی افزود: هرچه قدر که بتوانیم  خانواده های  عزیز جامعه ارتش به خصوص جوانان را با کتاب آسمانی یعنی قرآن کریم مانوس کنیم، در برابر دسیسه‌های دشمن مستحکم‌تر خواهیم شد، چرا که انس و الفت با قرآن باعث آشنایی با دستورات الهی و عمل به آن ها خواهد شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با تاکید بر این که الگوهایی از اخلاق قرآنی می تواند تاثیرات قرآن در زندگی را به مردم نشان دهد، تصریح کرد: معرفی الگوهای قرآنی که هنوز بسیاری از آنها در جامعه شناخته شده نیستند، در نهادینه کردن این فرهنگ موثر است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاحیه سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش گفت:

اگر انسان میخواهد همچون گیاهان که با آبیاری خشک نمی شوند ایمانش آبیاری شود بایستی به خواندن قرآن بپردازد تنها راه نجات در حوادث سخت توکل به قرآن کریم است.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا.  حجت الاسلام احمد جلیلی صفت در ادامه افزود: قرآن راه را نشان می دهد و بی راهه را نیز نشان می دهد همچنین راه انحرافی و غیر انحرافی، خوبی و بدی ، ارزش و ضد ارزش را برای ما مشخص می کند.

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقا ت قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش آغاز شد

 سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران از امروز یکشنبه سوم دیماه به مدت چهار روز و با حضور 378 نفر از منتخبین مقاطع کارکنان پایور، کارکنان وظیفه و دانشجویان آجا در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مسابقات در مقطع کارکنان پایور و و وظیفه در 12 رشته (قرائت تحقیق ، قرائت تحقیق ، حفظ 3، 5، 10، 15، 20، 25، 30، جزءو تفسیر سطح 1و تفسیر سطح 2، اذان ) برگزار می گردد.

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان ارتش جمهوری اسلامی که صبح امروز در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه برگزار شد، ضمن تبریک پایان دوره رزم مقدماتی به درجه داران جوان آجا، اظهار داشت شما عزیزان امروز رسما به صف مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی پیوستید که جای افتخار دارد.

وی افزود: امروز شما جوانان جا پای مردان بزرگ و با اراده ای گذاشته اید که هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های نظامی ارتش با حضورمعاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش  برگزار  شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. در مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های نظامی ارتش با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) برگزار شد.

 تیم والیبال قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح مقام اول را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از نیروهای مسلح کشور به میزبانی نیروی هوایی در ورزشگاه عقاب نیروی هوایی برگزار شد و تیم های قرارگاه پدافند هوایی، نیروی انتظامی و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

امیر دریادار دوم احمدرضا شهیدی در مراسم جشنواره  جوان سرباز به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش در رشت  بیان داشت: اساسی‌ترین ویژگی جوانان، شور و نشاط و پایبندی به نظام و اسلام و عزم شما برای دفاع از میهن اسلامی است.

وی تصریح کرد: جشنواره جوان سرباز که بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله برگزار می‌شود، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه شما جوانان ایران اسلامی که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنید تقدیر شود.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: با تحلیل و بررسی های دقیق به عمل آمده، قدرت آمریکا رو به کاهش است و شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق هستیم.  
به گزارش روابط عمومی نهاجا، سردار سرلشکر دکتر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت:  هدف نهایی از جنگ ها تحمیل اراده سیاسی یک کشور بر دولت و ملت دیگر کشورهاست و اینگونه تحمیل ها یا با تصرف بخشی از خاک کشور و یا حاکم کردن نوع خاصی از حکومت میسر خواهد شد.

 

ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین در منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش(بندرعباس) پهلو می گیرد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه کشور چین متشکل از دو فروند ناو رزمی و یک فروند ناو پشتیبانی به همراه یک بالگرد فردا پنج شنبه 25 خرداد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندر عباس پهلو می گیرد.
این ناوگروه جهت انجام فعالیت های آموزشی، در چند روز گذشته در بندر کراچی پاکستان نیز پهلو گرفته بود.
پیش از این برای نخستین بار در روابط نیروهای دریایی دو کشور، در اسفند 1391 نیز ناوگروه 24 نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران به بندر ژانگ ژیانگ چین اعزام و با استقبال مقامات نیروی دریایی کشور چین روبرو شده بود.
همچنین در تاریخ 29 شهریور 93 ناوگروه هفدهم نیروی دریایی ارتش چین در منطقه یکم امامت نداجا پهلوگرفته بود.

 

  •                            

 

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نداجا کوچکترین هراسی از هیاهوهای دشمنان نداشته و همیشه برای دفاع از منافع ملی در بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارد.
امیر دریادار دوم ابراهیم اشکان در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و ششم و بدرقه ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش به آب های دور افزود: نیروی دریایی مقابل هرکس و هر دشمن متخاصمی در هرجایی که منافع و منابع ایران اسلامی و مرزهای کشور را تهدید کند، مقتدرانه می ایستد.
وی بیان داشت: درحال حاضر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و افتخار در هرگوشه از آب های بین المللی و آزاد که اراده کند، حضور می یابد و از منافع کشور دفاع می کند

  • 9

اعمال شب بیست و یک ماه رمضان,اعمال شب بیست و سوم ماه رمضان

اعمال شب‌های قدر

  شب نوزدهم ماه رمضان، اوّل شب‌های قدر است، شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه.

در آن شب تقدیر امور سال می‌شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان(ع) مشرف می‌شوند و آن‌چه برای هرکس مقدّر شده است بر امام زمان(ع) عرضه می‌کنند.
اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است؛ یکی آن‌که در هر سه شب باید انجام داد و دیگر آن‌که مخصوص است به هر شبی.

فرمانده ناو گروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش از رهگیری و شناسایی ۶۸۰ فروند واحدهای نظامی و غیرنظامی در خلیج عدن خبر داد.

ناخدا حسین حسنی در مراسم استقبال از ناوگروه چهل ششم توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: ناوگروه چهل و ششم متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی جمهوری اسلامی لاوان، به همراه ۲۵۹ نفر پرسنل نظامی ۳۱ فروردین ۹۶ جهت انجام ماموریت به سمت آب های آزاد و خلیج عدن عزیمت کرد و پس از ۵۶ روز دریانوردی به میهن بازگشت.

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اعزام 52 ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خلیج عدن، گفت: تاکنون امنیت چهار هزار فروند کشتی تجاری و نفتکش در آب های آزاد توسط این ناو گروه ها تأمین شده است.
امیر دریادار حبیب الله سیاری سه شنبه شب در آئین محفل انس با قرآن در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر افزود: ناوگروه های نیروی دریایی ایران در چهارچوب قوانین بین المللی و در جهت تامین امنیت ناوگان تجاری و نفتکش های عبوری در خلیج عدن که با حضور دزدان دریایی ناامن شده بود به این منطقه اعزام شدند

 

بنابر اعلام معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا یکشنبه مورخه 21/3/1396 از طریق سایت ارتش اعلام می شود.

لازم است پذیرفته شدگان با توجه به مدارکی که جهت ثبت نام از آنها خواسته شده در زمان مقرر نسبت به تکمیل این مدارک اقدام و مراحل بعدی استخدام را طی نمایند.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران بدنبال شهادت مظلومانه‏ تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی که در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی بوقوع پیوست بیانیه ای صادر و در آن ضمن محکوم کردن اینگونه تلاش های ددمنشانه دشمن، بر آمادگی ملت غیور ایران و فرزندان آنها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابله با اینگونه حرکات کور و خباثت‏آلود دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد

افسران - و همگی به ریسمان خدا، چنگ زنید، و پراکنده نشوید!

 

  • دعاهای ماه رمضان

اعمال روزهای ماه رمضان


آن چند امر است:
اول: افطار است و مستحب است که بعد از نماز شام افطار کند مگر آنکه ضعف بر او غلبه کرده باشد یا جمعى منتظر و باشند.

دوم: آنکه افطار کند با چیز پاکیزه از حرام  و شبهات و بهتر آن است که به خرماى حلال افطار کند تا ثواب نمازش چهار صد برابر گردد و به خرما و آب و به رطب و به لبن و به حلوا و به نبات و به آب گرم به هر کدام که افطار کند نیز خوب است .

افسران - ♡♥چشم منو امر ولی _جان منو سید علی...♥♡

افسران - مدیون دستهای بسته...

افسران - تفاوت پیام تبریک امام خامنه ای درسال 92 و 96

افسران - آرامش در فضای سیاسی

 

  • 3

همایش گرامیداشت بیش از سه هزار شهید رسته مخابرات و الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف تبیین نقش بی بدیل شهدای عرصه ارتباطات دوران حماسه و ایثار هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای این رسته، در محل مجتمع شهدای ارتش در گهرباران ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، حجت اسلام مهدی شیردل رئیس عقیدتی سیاسی مجتمع شهدای ارتش در این مراسم ضمن قدر دانی از خانواده های شهدای رسته مخابرات و الکترونیک، گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم


  • افسران - آقا جان...
 جان در این شرایط وقتی که نظاره به سیمای شما میکنم 
وقتی میبینم سکاندار این کشتی در این دریای پر تلاطم جهل
شما هستید  در خود حس میکنم که تمام دردها و آلام که در درون من  کرده 
فراموش میکنم و به فرداهای روشن  می شوم .

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

افسران - ما مظلومیم اما قوی هستیم ...

افسران - یادمان باشد....

افسران - سردار باقری

افسران - یادش بخیر

 

  • 1

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم سی و هشتمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شهید قرنی حقیقت ماندگار انقلاب است، افزود: 

ارتش در دوران انقلاب، همبستگی خود را با ملت انقلابی ایران اعلام و همراه با مردم در پیروزی انقلاب نقش داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید قرنی در تبعیت از امام (ره) یک اسوه ماندگار بود، گفت: شهید قرنی فرد نظامی معتقدی بود که میزان دلسوزی وی نسبت به انقلاب و نظام به حدی بود که ایشان در سن 66سالگی هم تمام تلاش خود را در به ثمر رساندن انقلاب و حفظ آن انجام می داد و در واقع شهید قرنی حقیقت ماندگار انقلاب است.

افسران - ختم 14 هزار صلوات تقدیم به ارواح مطهر 14 معصوم

افسران - این کانال  ها ....

افسران - واضح تر از این امکان ندارد

افسران - بی بصیرت ها !!!

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کار اصلی روحانیت نزدیک کردن دلها به سوی خداست به نحوی که مردم با دیدن یک روحانی خدا را یاد کنند. 

 به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: در آستانه ولادت با سعادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) قرار داریم. بانوی بزرگواری که باید رفتار آن حضرت را الگوی خود قرار بدهیم و سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا(س) را در خانه، خانواده و محیط زندگی مان پیاده کنیم.

تعداد صفحات : 48
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 48 صفحه بعد