نظر نخست وزیر یونان درباره ی رهبر و مردم ایران اسلامی ...

افسران - نظر نخست وزیر یونان درباره ی رهبر و مردم ایران اسلامی ...

افسران - رهبر معظم انقلاب: دشمن لبخند می‌زند اما مواظب باشید که پشت لبخند او چیست

انتخابات مصداق «اِن تنصُروا الله یَنصُرکم» است. اگرجمهوری اسلامی را نصرت دهید آن وقت خداشما را نصرت می‌کند. از اول انقلاب تا امروز هم قدرت‌های مادی درجه یک دنیا روبه‌روی نظام اسلامی بودند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

* وقتی انتخابات همگانی می‌شود، کشور و نظام جمهوری اسلامی عزت پیدا می‌کند و بیمه می‌شود. آنوقت انتخابات برای همه‌ مردم فریضه ای می‌شود که باید در آن شرکت کنند.

* مسئولین دولتی درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات نشوند. انتخابات آنها را از مسائل مستمر غافل نکند. یکی از مسائل اساسی، مقاوم‌سازی کشور در کار اقتصادی است که دشمن نتواند از طریق اقتصاد، خواسته‌ خود را تحمیل کند.

* اگر اقتصاد کشور را از درون مقاوم کنیم، عمده‌ مشکلات مانند بیکاری، رکود و تورم ازبین می‌رود. کشور با این عظمت، انسان خجالت می‌کشد که میوه‌ خارجی وارد می‌شود. منابع را به سمت تولید هدایت کنید نه واردات.

* دشمن لبخند می‌زند اما مواظب باشید که پشت لبخند او چیست. در مقابل ما یک جبهه‌ دشمنی در اقتصاد و فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد. غفلت از دشمن، افتخاری ندارد. دشمن چون از دشمنی فرو می‌ماند در لباس دوستی ضربه می‌زند.

افسران - پدرم روزت مبارک که ایستاده ای تا آسیبی به این سرزمین نرسد.

افسران - 22بهمن نشان خواهیم داد که ما عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم


نشان میدهیم که امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد 
نشان میدهیم که ما عاشق مباررزه با اسرائیلیم 
و نشان خواهیم داد جانمان پای حرف ولی مان است

افسران - قابل توجه خیلی ها

افسران - (تصاویر) خاطرات سرلشکر سلیمی با رهبرانقلاب

تصاویر بیشتر در لینک زیر
atraknews.com/new.as

 

فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی هوایی ارتش امروز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در آستانه روز تاریخی 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی هوایی از جمله امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ برخور جانشین، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده و دیگر مسئولین و فرماندهان این نیرو در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و ضمن نثار گل با آرمان های معمار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در این مراسم، فرماندهان نیروی هوایی ارتش به همراه تعدادی از خلبانان و کارکنان این نیرو با قرائت زیارت نامه امام راحل یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

ek6w_jj.jpg

 

مراسم تشییع پیکر امیر سرلشکر سلیمی ، فرمانده سابق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سرلشکر فیروز آبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش، دریابان شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، فرماندهان نیروهای ارتش و دیگر مسئولان و فرماندهان عالی رتبه کشوری و لشکری حضور دارند.
پیکر این امیر سرافراز و خستگی ناپذیر به سمت قطعه 70  بهشت زهرا تشییع  شد.

 

افسران - چرا عربستان سامانه "اس ۴۰۰" و موشک "اسکندر" می‌خرد؟ + تصاویر

به گزارش  اترک نیوز ؛  عربستان سعودی  به عنوان  "متحد راهبردی " ایالات متحده آمریکا عمدتاً تسلیحات نطامی خود را از این کشور می‌‌خرد و تاکنون ده ها فروند جنگنده و صدها دستگاه تانک از آمریکا خریداری کرده است.


اما اخیراً رژیم سعودی تصمیم گرفته که میلیاردها سلاح از فدارسیون روسیه خریداری کند که این موضوع جای سؤال جدی دارد. اگر به سلاح‌هایی که رژیم سعودی قصد دارد از فدارسیون روسیه خریدار ی کند نگاهی بیندازیم مشاهده می‌کنیم سامانه موشکی  "اسکندر- ام"  و سیستم‌های دفاعی موشکی  "اس 400 " جز تسلیحات راهبردی "مسکو" به حساب می‌آید. 


"سرگئی چمزوف"  مدیر اجرایی شرکت "روس‌تک"  (شرکت دولتی فناوری های نوین روسیه)، گزارش داد : شماری از کشورهای از جمله عربستان به دنبال خرید سامانه موشکی  "اس 400 " هستند؛ اما ما جز با جمهوری خلق چین با هیچ طرفی در این باره قرارداد نبستیم.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

افسران - در انتخابات حماسه می آفرینیم

افسران - بصیرت، بصیرت افزایی، آگاهی به زمانه، آگاهی

افسران - آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است...

افسران - با امام تا انتخابات

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: مرحله تاکتیکی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 از فردا آغاز می‌شود.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در نشست خبری رزمایش دریایی ولایت 94، با بیان اینکه این رزمایش در وسعت سه میلیون کیلومتر مربع برگزار می‌شود، اظهار کرد: منطقه این رزمایش شامل شرق تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار 10 درجه می‌شود.

وی در ادامه افزود: این رزمایش از اول بهمن آغاز شده است و مرحله استقرار نیروها اجرا شده و مراحل تاکتیکی آن از فردا آغاز می‌شود. در ادامه نیز مرحله پرتاب انواع موشک‌ها و در نهایت نیز مرحله رژه دریایی برگزار خواهد شد.

افسران - اشتباه در فهم مسئله...

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی پونل منطقه شمال گفت: ایجاد شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی و استفاده از ظرفیت های متعدد از جمله رادار های بومی، شبکه گسترده دیده بانی و استفاده از اطلاعات مردمی در نقاط مختلف کشور باعث شده است تا پدافند هوایی توان مناسبی در حراست از آسمان کشور داشته باشد.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: وسعت گستره سرزمینی ایران ایجاب می کند تا برای اِشراف کامل بر آسمان کشور برنامه ریزی دقیقی انجام شود و به همین خاطر بیش از 3600 نقطه پدافندی در سطح کشور گسترش داده شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: کلیه اطلاعات دریافتی از جمله مشاهده های مردمی،اطلاعات دریافتی ازرادرها و سامانه های شنود الکترونیکی و گزارش های دیده بانی به صورت کامل در شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی تجزیه و تحلیل شده و تصمیم های به موقع برای دفاع مناسب از فضای کشور اتخاذ می شود.

سرتیپ اسماعیلی در پایان تصریح کرد: نمونه بارز این انسجام در شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی در مواردی همچون شناسایی و فرود هواپیمای ایساف و فرود اجباری هواپیمای ریگی و دستگیری وی مشاهده شد.

 

به گزارش روابط عمومی نهاجا، فرمانده کل ارتش  در این بازدید که امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور، جانشین نیروی هوایی ارتش وی را همراهی می کرد در بدو ورود به پایگاه با حضور در مزار شهید فتح اله نظری، با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

  سرلشکر صالحی در ادامه با حضور در مرکز فنی سهند پایگاه ضمن بازدید از قطعات فنی ساخته شده، در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

حضور در مجتمع بازآماد(اورهال) میگ 29 و اف 5 بخش دیگر برنامه بازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه شهید فکوری بود که فرماندهان بخش‌های مربوطه به ارائه گزارش در باره روند بازآماد جنگنده ها و اقدامات انجام شده پرداختند.

پس از بازدید سرلشکر صالحی از بخش آلرت(آماده)، دسته‌های  پروازی جنگنده‌های این پایگاه، با حرکت از مقابل فرمانده کل ارتش، آمادگی خود را جهت انجام ماموریت‌های محوله ابراز داشتند.