کار اصلی روحانیت نزدیک کردن دلها بسوی خداست

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کار اصلی روحانیت نزدیک کردن دلها به سوی خداست به نحوی که مردم با دیدن یک روحانی خدا را یاد کنند. 

 به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش گفت: در آستانه ولادت با سعادت صدیقه طاهره حضرت زهرا(س) قرار داریم. بانوی بزرگواری که باید رفتار آن حضرت را الگوی خود قرار بدهیم و سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا(س) را در خانه، خانواده و محیط زندگی مان پیاده کنیم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر نورانیت امروز در سیمای ارتش وجود دارد، از برکات حضور اعزه روحانی و سازمان عقیدتی سیاسی است.

 به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند عقیدتی سیاسی از الهامات و برکات خداوند بر امام بزرگوار است.

افسران - لطفا پیامک تبریک ندهید

افسران - **بیدار باشید که دشمن بیدار است**

افسران - امام خامنه‌ای:

 تمام عظمت و شان و مقام حضرت زهرا (علیها السلام) بخاطر مقام والای عبودیت وبندگی آن حضرت در، درگاه الهی است.

افسران -  اول باید از سیم‌خاردار نفس عبور کنیم

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن با پروژه "نفوذ" اعتقادات و ارزش‌های اصیل مردم و خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش بصیرت  روحانیون نزاجا اظهار داشت: یکی از خطرهایی که جامعه و اصلیت نظام را تهدید می‌کند این است که دشمنان ما همه قوای خود را بسیج کرده‌اند تا ولی فقیه را مورد هجمه قرار دهند. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جدید «سهند» که پیشرفته‌ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق می شود.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه زنده تلویزیونی "نگاه یک" که برای اولین بار از روی ناوشکن جدید نداجا با نام "سهند" پخش می شد، با اشاره به روند ساخت ناوشکن در نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: ناوشکن جدید "سهند" که پیشرفته ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد

 

 

مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۵ با اعلام رمز "یا زهرا"توسط امیر دریادار سیاری از عرشه پیشرفته ترین ناوشکن تمام ایرانی کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش پس از اعلام رمز یا زهرا و صدور فرمان آغاز مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۵ در جمع خبرنگاران حاضر و جزئیات این رزمایش را تشریح کرد

 

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به آمادگی‌هایی که در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد، نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی‌شوند و اگر تهدیدی بخواهد خودنمایی کند قطعاً تهدید کننده از کرده خود پشیمان خواهد شد

 

اولین همایش مهندسی نیروی هوایی ارتش همزمان با زادروز خواجه نصیر الدین طوسی در ستاد نهاجا برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم که با حضور معاونین پشتیبانی و روسای تأسیسات و مهندسی یگان‌های تابعه این نیرو برگزار شد، گفت: انجام امور مهندسی و پشتیبانی به دلیل سر و کار داشتن این افراد با نیروی انسانی که از مولفه‌های قدرت می‌باشد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.وی اضافه کرد: در نیروی هوایی ارتش انجام فعالیت‌های مهندسی در همه بخش‌ها و همه امور نمود دارد و حیطه کاری بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش بصیرت سیاسی روحانیون نزاجا گفت: امروز، تهدیدهای نوپدید زیادی جوامع انسانی را در معرض خطر قرار داده است.

 به گزارش روابط عمومی ارتش، وی که در جمع فرماندهان، روحانیون و مسئولان نیروی زمینی ارتش سخن می گفت با بیان اینکه با پیشرفت روز افزون علم و فنآ‌وری، جوامع و کشور‌های مختلف با فرصت‌ها و تهدیدهای جدیدی رو به رو شده‌اند، افزود: امروزه با توجه به استمرار پر شتاب علوم و فنآوری‌های مختلف بویژه فنآوری‌های ارتباطات و اطلاعات، همواره باید منتظر تهدیدهای جدید و نو‌پدید باشیم. تهدیدهایی که از تهدیدهای سخت و نظامی مهم‌تر و جدی‌تر هستند.
vv

افسران - 
اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی‌تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند.

افسران - راهیان نور...

افسران - شهدا را یاد کنید با ذکر یک صلوات

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع کارکنان این قرارگاه گفت:

ترکیب سامانه های بومی پدافند هوایی با نیروی انسانی جوان و آموزش دیده درصد اطمینان مناسبی را برای دفاع از آسمان کشور ایجاد کرده است.
وی با اشاره به پیشرفت های این قرارگاه در تمام حوزه های ماموریتی پدافند گفت: وضعیت دفاعی موجود در پدافند هوایی جوابگوی تهدیدهاست و این آمادگی با تکیه بر توان داخلی کشور ایجاد شده است.
امبر سرتیپ اسماعیلی افزود: رزمایش پدافند هوایی در سال جاری نشان داد که پدافند برای دفاع از کشور به تجهیزات بومی خود متکی است و نمونه این امر شلیک موفق سامانه موشکی تلاش بود که توانست اهدافی با سطح مقطع راداری بسیار پایین را در ارتفاعی بلند به خوبی شناسایی، رهگیری و منهدم کند

 

 

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم یادبود پیشکسوتان فقید آجا در استان قزوین که در فاطمیه کوی سازمانی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی برگزار شد

 

مراسم اختتامیه هفتمین دوره از مسابقات سراسری حدیث ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و عاشقان کلام اهل بیت(ع) در سالن همایش های اداره فناوری اطلاعات این ستاد برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام فقیه رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با تاکید بر لزوم فراگیری و عمل به احادیث اهل بیت(ع) اظهار کرد: با توجه به اینکه ارتش در تمامی حوزه ها پویا و فعال می باشد، در زمینه قرآن و تدبر در قرآن و احادیث معصومین(ع) نیز فعالیت های گسترده ای روز به روز به هدف‌های متعالی نزدیک‌تر می‌شود.