تبریک سرلشکر فیروزآبادی برای عید سعید فطر به مقامات نظامی کشورهای اسلامی

سرلشکر فیروزآبادی عید سعید فطر را به مقامات نظامی کشورهای اسلامی تبریک گفت

به گزارش دفاع پرس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، طی پیام‌هایی جداگانه عید سعید فطر و حلول ماه شوال 1436 هجری قمری را به فرماندهان و مقامات نظامی کشورهای اسلامی جهان تبریک گفت.
در بخشی از پیام سرلشکر فیروزآبادی آمده است: افتخار دارم فرا رسیدن عید سعید فطر، بهار قرآن و بارش رحمت الهی و عید شکوفایی فطرت الهی و تعالی روح انسانی را از سوی خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آن فرمانده و خانواده، هموطنان و نیروهای مسلح آن کشور تبریک عرض نمایم.
در ادامه این پیام آمده است: این روزها جهان اسلام با مصائبی نظیر نسل‌کشی مسلمانان روبروست و دشمنان اسلام در صدد درگیر ساختن کشورهای اسلامی و به وجود آوردن بحران‌های داخلی و بین‌المللی می‌باشند. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان ضمن بهترین آرزوها و بهروزی، گسترش بیش از پیش و ارتقای سطح روابط دوستانه نیروهای مسلح را مورد تاکید قرار داد.

افسران - تولدتان مبارک

افسران - متن کامل 159 صفحه ای توافق ایران و 5+1 + دانلود (از تمامی خطوط قرمز به شکلی مرموزانه عبور شده است!!)

افسران - چندتا به یه نفر؟؟؟

افسران - اللهم اححفظ قائدنا امام خامنه ای (مد ظله العالی)

غربِ لیبرال و مدعی آزادیخواهی در برابر این جنایت سعودیها، لب از لب باز نمی کند و شورای امنیت در یکی از ننگین ترین قطعنامه های خود، بجای بمباران کنندگان، بمباران شوندگان را محکوم می کند.

بیانات مقام معظم رهبری در یک ماه گذشته پیرامون جنایات آل سعود در یمن

امام خامنه ای عزیز علت اصلی بمباران خانه و کاشانه مردم یمن را غیظ و عصبانیت سعودیها و حامیانشان از نفوذ ایران در منطقه برشمردند و افزودند: بر خلاف ادعاها، نفوذ ایران اسلامی در منطقه، موهبتی خدادادی است، نه فیزیکی و متکی بر سلاح، و ما همچون شهید بهشتی به دشمنان این ملت می گوییم از این عصبانیت و غیظ بمیرید. رهبر انقلاب با توصیه به تشکلهای دانشجویی برای کار کردن روی مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله قضایای یمن، عراق و سوریه، ایجاد تشکلهای دانشجویی برای استفاده در هنگام انتخابات را نوعی اهانت به جامعه دانشجویی خواندند و افزودند: جدای از این تشکلهای یکبار مصرف، تشکلهای اسلامی و علاقمند می توانند در حرکت عمومی کشور، بسیار مفید و تأثیرگذار باشند.

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=4f686603-0488-410d-88f9-92e4793ae640

 

صبح امروز طی مراسمی از برترین های قرآنی و ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 93 تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس این سازمان، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش و جمعی از مسئولین کمیته های ورزشی آجا برگزار شد، جمعی از قاریان، حافظان و ورزشکاران برتر ارتش که در سال 1393 حائز رتبه نخست شده بودند، تجلیل شدند.

گفتنی است حافظان، قاریان و آشنایان با مفاهیم قرآنی پایور و وظیفه منتخب ارتش در 10 رشته شامل حفظ 5، 10، 15، 20 و حفظ کل قرآن کریم و رشته های تحقیق، ترتیل، اذان و مفاهیم سطح 1 و 2، مقام نخست سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح را به دست آوردند.

همچنین ورزشکاران برتر آجا نیز در رشته های اسکی، هندبال، والیبال، تیراندازی، تنیس روی میز، شنا، کشتی، فوتبال، دوچرخه سواری، قایقرانی، بسکتبال، جودو و بدنسازی نیز حائز رتبه های برتر در بین نیروهای مسلح شدند

افسران - توافق شاید… امنیت اسرائیل هرگز

افسران - برای ثبت در تاریخ

افسران - بسیار بسیار بسیار مهم حتما بخوانید.

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=f6c73e6d-17ea-432e-8f84-de2477b83ee9

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تأکید کرد: فلسطین متعلق به جهان اسلام و قطعه ای جدا ناشدنی از سرزمین های اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده: روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین المللی و مذاهب اسلامی است.

در این بیانیه با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) تصریح شده است: دور اندیشی و ابتکار حکیمانه آن امام همام در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس بر حضور گسترده کارکنان و خانواده بزرگ ارتشیان در راهپیمایی این روز با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام ‌خامنه‌ای (مدظله العالی) تأکید و از عموم ملت مومن و شهیدپرور ایران اسلامی نیز دعوت کرده است تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود، با آرمان های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند

افسران - التماس دعا ...

افسران - شب قدر ......

افسران -  گوشه ای ازفضائل "امیرالمؤمنین " سلام الله علیه
 گوشه ای ازفضائل امیرالمؤمنین سلام الله علیه در آینه قرآن

آیات زیادی در شأن و فضیلت امیرالمؤمنین(ع) وارد شده که به موجب روایتی از ابن عباس به سیصد آیه بالغ می شود.

مهمترین فضائل امام علی(ع) از این قرار است: شرافت خانوادگی، تنها مولود خانه خدا، پرورش در دامان پیامبر

افسران - آقای من التماس دعا...

فرماندهان نیروی دریایی ارتش ایران و روسیه در سن پترزبورگ با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در این دیدار که مسائل مهم امنیتی دریای خزر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، دو طرف تأکید کردند، امنیت دریای خزر تنها باید بر عهده پنج کشور حوزه این دریا باشد و حضور هر نیروی خارجی در دریای خزر تهدیدی جدی برای امنیت منطقه به شمار می رود.

دیدار و رایزنی دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با آدمیرال ویکتور چیرکف، همتای روسش در حاشیه نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه در سن پترزبورگ انجام شد.

افسران - التماس دعا...

امشب متنی ندارم
حرفم ، حرف ساده ایست امشب مرا یاد کن ...
در هر الغوث که میگویی ، شاید به حق "یا رب" گفتنت
" خلصنایت " برای من هم مستجاب شود ....

افسران - کی رسد روزی که من را هم بخوانی ...

یا آبَاالحَسَنِ یا اَمیرَالمُؤمِنینَ یا عَلیَّ بنَ اَبی طالِبٍ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلقِهِ

یا سَیِدَناوَ مَولانا اِنا تَوَجَّهنا وَستَشفَعنا وَ تَوَسَّلنا بِکَ اِلیَ اللّهِ

وَ قَدَّمناکَ بَینَ یَدَی حاجاتِنا یا وَجیهاً عِندَاللّهِ اِشفَع لَنا عِندَاللّه

افسران - التماس دعا..

امشب برای رسیدن به آسمان نردبان لازم نیست؛
دستت راکه بلندکنی ستاره اینجاست..
نگاهتان که آسمانی شدیادمراشهاب سنگی کنیدکه گوشه ی کوچکی ازآسمانتان راخط می زند..
مشکلات بزرگی دارم,التماس دعای فراوان

افسران - هدف تحریم ها

افسران - فضیلت بیدار بودن در شب قدر

1436078382283651

افسران - ضربت خوردن حضرت علی(ع) در مسجد کوفه تسلیت

افسران - تولید پدافند قدرتمند S200 در داخل کشور _ الله اکبر

افسران - برق غضبی که چشم رهبر دارد، گویا که بنای فتح خیبر دارد ...

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=458ddedc-ceea-4f72-b7d4-fa20704f898b

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) از گروه پدافند هوایی فردو بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از این یگان در محفل انس با قرآن کریم که با حضور کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافند هوایی فردو برگزار شده بود شرکت کرد.

امیر اسماعیلی در حاشیه این مراسم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت قرآن و خون شهدا، مردم ما توانسته اند در صراط مستقیم و مسیر واقعی قدم بردارند.

وی گفت: الحمد الله همیشه جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که در سایه قرآن و احادیث اهل بیت (علیهم السلام) در صراط مستقیم قدم برداشته و سربازان برومند جمهوری اسلامی ایران خصوصا در قرارگاه پدافند هوایی که در مناطق مختلف کشور خدمت می کنند به برکت همین قرآن زندگی آنان همیشه مملو از صبر، ایثار و استقامت است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در ادامه با ابراز رضایت از میزان آمادگی این یگان افزود:  امروز ما توانسته ایم  اکثر سامانه های مورد نیاز پدافند هوایی را در داخل تولید کنیم و با ساخت و به کار گیری چندین سامانه جدید پدافندی در سالهای اخیر  تحریمهای ظالمانه  دشمن را به یک فرصت تبدیل سازیم.

 

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=b1a784bd-f8d5-4ae8-a891-99c42de378c4

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.

نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی بلندمرتبه از نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه بازدید کرد.

نمایشگاه بین‌المللی نیروی دریایی و کشتیرانی روسیه هر دو سال یکبار باحضور ده‌ها کشور درشهر سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

امیر دریادار عباس زمینی، فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش ایران در این باره گفت: از آنجایی که نیروی دریایی یک نیروی تجهیزات محور است شرکت در این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را برای آشنایی با فن آوری های جدید نظامی درعرصه دریایی فراهم می کند.

در حاشیه این نمایشگاه قرار است فرماندهان نیروهای دریایی ارتش های کشورهای حاشیه خزر در رابطه با مسائل امنیتی این حوزه آبی بزرگ به بحث و رایزنی بپردازند.

همچنین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درسن پترزبورگ با همتایان خود از روسیه و دیگر کشورهای جهان دیدار و مذاکره خواهد کرد.

امیر دریادار دوم خانزادی، معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دراین باره گفت: نشست فرماندهان نیروی دریایی ارتش‌های کشورهای حاشیه دریای خزر در سن پترزبورگ برای اولین بار و با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی نیروی دریایی روسیه در سن پترزبورگ تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

افسران - حمله ناو نظامی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران

افسران - ولادت کریم اهل بیت مبارکباد

بیست و یکمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش، در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه که با محوریت معنویت و تأثیر آن در دوران دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی نسب، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس برگزار شد، این نقش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن خوش آمدگویی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تبریک ولادت کریم اهل بیت، امام حسن(ع) و نیز گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یاران بزرگوار ایشان، به 6 تیر سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خواست خدا این بود که معظم له از شر این ترور نافرجام محفوظ مانده و سایه پربرکتشان بر سر ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستدام بماند و رهبری نظام اسلامی را بعد از ارتحال امام بر عهده بگیرند و امروز بعد از 27 سال از ارتحال امام، انقلابمان با همان صلابت امام (ره) توسط مقام معظم رهبری هدایت می شود.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=185ac542-7103-49d2-8193-50eab4e7e339

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بسیاری از کشورها تصور می‌کردند با شرایط حاکم بر منطقه، ایران محدوده تنگه باب المندب را ترک می‌کند ولی ما با اقتدار حاضر شدیم و حضور ناوگروه ارتش در این منطقه، جوابی به یاوه‌گویی دیگران بود.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار سیاری در آئین استقبال از ناوگروه 34 نیروی دریایی ارتش و بدرقه ناوگروه 35 این نیرو طی سخنانی گفت: از ویژگی های مأموریت ناوگروه 34 این نیرو علاوه بر تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی  رصد و شناسایی یکان های شناور عبوری در خلیج عدن و تنگه باب المندب بود.

وی با بیان اینکه حضور ناو گروه سی و چهارم در تنگه باب المندب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود، افزود: بسیاری از کشورها تصور می کردند با وضعیت و شرایط حاکم بر منطقه، آن محدوده را ترک می‌کنیم اما ما با اقتدار بیشتر حضور پیدا کرده و به جهان اعلام کردیم علاوه بر مبارزه با تروریسم دریایی و برقراری امنیت خطوط مواصلاتی، با اقتدار از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم، دریانوردی را مطابق قوانین بین المللی ادامه میدهیم و پرچم پر افتخار کشورمان را در آب های آزاد به اهتزاز در می آوریم.

 

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

افسران - همه منتشر کنند

افسران - 
رهبر انقلاب:
می‌گویند «آژانس باید اطمینان پیدا کند» این چه حرف نامعقولی است؟ چگونه اطمینان پیدا کند؟...مگر اینکه وجب به وجب.....

افسران - جانم فدای رهبر

افسران - برخی در دولت تصور می کنند با کوتاه آمدن از اصول، درها گشوده خواهد شد!

امام خامنه ای فرمودند: در مجموعه دست اندرکاران، برخی تصور می کنند با کوتاه آمدن از اصول، درها گشوده خواهد شد در حالیکه نتیجه این خطای بزرگ را در سالهای اخیر در برخی کشورها دیده ایم.

افسران - یا رضا علیه السلام ...