صداقت

 

بنابر اعلام معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اسامی پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا یکشنبه مورخه 21/3/1396 از طریق سایت ارتش اعلام می شود.

لازم است پذیرفته شدگان با توجه به مدارکی که جهت ثبت نام از آنها خواسته شده در زمان مقرر نسبت به تکمیل این مدارک اقدام و مراحل بعدی استخدام را طی نمایند.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران بدنبال شهادت مظلومانه‏ تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی که در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی بوقوع پیوست بیانیه ای صادر و در آن ضمن محکوم کردن اینگونه تلاش های ددمنشانه دشمن، بر آمادگی ملت غیور ایران و فرزندان آنها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابله با اینگونه حرکات کور و خباثت‏آلود دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد

افسران - و همگی به ریسمان خدا، چنگ زنید، و پراکنده نشوید!

 

  • دعاهای ماه رمضان

اعمال روزهای ماه رمضان


آن چند امر است:
اول: افطار است و مستحب است که بعد از نماز شام افطار کند مگر آنکه ضعف بر او غلبه کرده باشد یا جمعى منتظر و باشند.

دوم: آنکه افطار کند با چیز پاکیزه از حرام  و شبهات و بهتر آن است که به خرماى حلال افطار کند تا ثواب نمازش چهار صد برابر گردد و به خرما و آب و به رطب و به لبن و به حلوا و به نبات و به آب گرم به هر کدام که افطار کند نیز خوب است .

افسران - ♡♥چشم منو امر ولی _جان منو سید علی...♥♡

افسران - مدیون دستهای بسته...

افسران - تفاوت پیام تبریک امام خامنه ای درسال 92 و 96

افسران - آرامش در فضای سیاسی

 

  • 3

همایش گرامیداشت بیش از سه هزار شهید رسته مخابرات و الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف تبیین نقش بی بدیل شهدای عرصه ارتباطات دوران حماسه و ایثار هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای این رسته، در محل مجتمع شهدای ارتش در گهرباران ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، حجت اسلام مهدی شیردل رئیس عقیدتی سیاسی مجتمع شهدای ارتش در این مراسم ضمن قدر دانی از خانواده های شهدای رسته مخابرات و الکترونیک، گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم


  • افسران - آقا جان...
 جان در این شرایط وقتی که نظاره به سیمای شما میکنم 
وقتی میبینم سکاندار این کشتی در این دریای پر تلاطم جهل
شما هستید  در خود حس میکنم که تمام دردها و آلام که در درون من  کرده 
فراموش میکنم و به فرداهای روشن  می شوم .

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
تعداد صفحات : 48